کد خبر: 73725 | زمان مخابره: 11:07:23 - چهارشنبه 18 بهمن 1396 | بدون نظر | |

لازمه تداوم انقلاب، شناختِ آن /دشمن، میدان را در دست مؤمنین می بیند

 یک روحانی صریح کرد: برای تداوم انقلاب اسلامی اول باید انقلاب را بشناسیم و ببینیم در چه زمانی هستیم و بعد ببینیم دشمنان ما چکار می کنند؟ دشمن نقش ما را بهتر فهمیده و میدان را در دست مؤمنین می بیند و خارج از گود نشسته و این را می فهمد.

به گزارش نشانه نیوز، حجت الاسلام حاجی آبادی، در کارگاه آموزشی ویژه رابطین خواهر کانونهای مساجد با عنوان « تبیین نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی» که در مسجد امام حسین علیه السلام خیابان مهدیه برگزار شد، در سخنانی با اشاره به اینکه امام(ره)قابل تحلیل نیست؛ افزود: خدا می خواست در تاریخ بشریت چرخشی ایجاد کند و آن را به دست امام(ره)ایجاد کرد.

وی ادامه داد: ۳۰-۴۰ سال از عمر مفید ما در بزرگترین چرخش تاریخ بشریت قرار گرفته و اگر تنها به خاطر همین بخواهیم خدا را شکر کنیم نمی توانیم؛ در این برهه مؤمنین به گونه ای در اقلیت قرار می گیرند و سرزنش ها بر آنها باریدن می گیرد اما باید بدانیم کجای عالم قرار گرفتیم.

حجت الاسلام حاجی آبادی بهترین خروجی های تربیتی زنان را کسانی دانست که افسران این میدان می شوند و تصریح کرد: برای تداوم انقلاب اسلامی اول باید انقلاب را بشناسیم و ببینیم در چه زمانی هستیم و بعد ببینیم دشمنان ما چکار می کنند؟ دشمن نقش ما را بهتر فهمیده و میدان را در دست مؤمنین می بیند و خارج از گود نشسته و این را می فهمد.

وی منحصربفردترین تربیت عالم را تربیت شیعه عنوان کرد و اظهار داشت: دشمن خروجی های ما را دیده که یک پیرمرد بعد از ۱۶ سال وارد ایران می شود و همه محاسبات را به هم می زند و بعد از آن کسی به جای او می آید که با یک سخنرانی همه محاسبات عالم را به هم می ریزد.

این روحانی خاطرنشان کرد: جایگاه بانوان در تداوم انقلاب وقتی مشخص می شود که بانوان بفهمند در کجای عالم قرار گرفتند و دشمن امروز هم در بحث تغذیه روح و هم تغذیه جسم ما کار می کند و در تغذیه روح، مهمترین رکن اثرگذار که جای مباحث تربیتی را گرفته تلویزیون است که یک رقیب کاملاً غیرمحسوس است؛ مادرها باید یاد بگیرند در مقابل این رقیب بسیار قدرتمند تربیتی، مسلح شوند و مقابله کنند و چگونه تعامل کردن با این رقیب هم بسیار مهم است.



ارسال نظر


آخرین خبرها