کد خبر: 73735 | زمان مخابره: 11:19:26 - چهارشنبه 18 بهمن 1396 | بدون نظر | |

توطئه های دشمن بیانگر حرکت صحیح انقلاب است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: نخستین نشانگری که نشان می دهد انقلاب همچنان با همان قدرت به پیش می رود این است که دشمنی دشمنان نسبت به انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد.

به گزارش نشانه نیوز، حجت الاسلام علی ایمانی تبار  در همایش نماز، امر به معروف و نهی از منکر و صیانت از حقوق شهروندی در سازمان جهاد کشاورزی با بیان اینکه امنیت امروز کشور را مدیون امام، شهدا و جهادگران هستیم افزود: در بررسی شرایط و وضعیت انقلاب اسلامی در می یابیم که شاخص ها نشان می دهد انقلاب اسلامی با همان قدرت سال ۵۷ همچنان به پیش می رود.
وی ادامه داد: این امر به تعبیر امام خمینی (ره) نشانگر خوبی است و نشان می دهد انقلاب در همان راه دارد به پیش می رود لذا دشمن نه تنها سر سازش ندارد بلکه بر دشمنی خود افزوده است.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان افزود: دشمن هرگونه که بتواند به کشور ما فشار می آورد تا ملت ایران را از صحنه خارج کند.
وی تاکید کرد: امروز که در آستانه چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم باید خوشحال باشیم که انقلاب ما در مسیر خودش قرار دارد.
حجت الاسلام ایمانی تبار گفت: دومین نشانگر حرکت انقلاب در مسیر صحیح حضور بموقع مردم در تمام صحنه های مورد نیاز نظام است لذا هر جا نیاز بوده دماغ دشمن به خاک مالیده شود، ملت ایران حضور داشته اند.
وی افزود: البته بگذریم از اینکه عده ای پای این سفره که خون دل شهدا و امام هست و رهبر معظم انقلاب اسلامی دائما برای بقای اسلام تلاش می کنند دنبال سودجویی هستند که البته سودی نخواهند برد.
وی اظهار کرد: برخی همواره نق و غر می زنند که باید از آن افراد نیز بگذریم اما عموم مردم همانهایی هستند که در روز ۲۲ بهمن و روز قدس به میدان می آیند.
حجت الاسلام ایمانی تبار تصریح کرد: دشمن نمی تواند ببیند بعد از گذشت ۳۹ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز مردم با همان شور و نشاط به صحنه می آیند.
وی گفت: سومین نشانگر وجود انقلاب در خط صحیح خودش صادر شدن انقلاب به دنیا است و ما امروز نشانه های آن را می بینیم.
وی تاکید کرد: دشمنان هر کاری کردند تا انقلاب را با توطئه و حمله های نظامی محدود کنند اما به لطف خدا نتوانستند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: امروز لبنان، سوریه، عراق، بحرین، یمن و افغانستان جای جولان قدرت ایران است و لشکرهای قوی شیعی در سایر کشورها لرزه بر اندام دشمن انداخته است.
وی به سخنان رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و به نقل وی گفت: ‘ایران اصول پایداری منطقه را از بین برده است’.
وی ادامه داد: دلیل این سخن رئیس جمهوری آمریکا را قرار گرفتن نیروهای مقاومت بیخ گوش دشمن دانست و گفت: ترامپ مجبور است اینگونه بگوید.
حجت الاسلام ایمانی تبار تصریح کرد: باید قدر انقلاب را بدانیم و پای این انقلاب که شهدای گرانقدر با خون خود آن را تایید کردند بایستیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان بیان کرد: برای صیانت از حقوق شهروندی باید سراغ اسلام، قرآن و فرمایشات حضرت علی (ع) رفت.
وی گفت: بالاترین حقوق شهروندی را خداوند در قرآن کریم با انجام امر به معروف و نهی از منکر نشان داده و این بالاترین نوع صیانت از حقوق شهروندی است.
حجت الاسلام ایمانی تبار افزود: دومین شیوه ای که قرآن کریم آن را برای صیانت از حقوق شهروندی بیان کرده اقامه نماز است.
وی گفت: نماز ۲ جنبه ظاهری و باطنی دارد که در ظاهر آن ارتباط با خدا و در باطن آن رعایت حقوق مردم، ظلم نکردن و مسایل دیگر وجود دارد.
وی تاکید کرد: پرورش روحیه دینداری و پرورش دین باوری موجب می شود انسان به سمت دین باوری برود و بزرگترین معضلی که امروز دنیا با آن دست به گریبان است دور شدن از خدا است.
حجت الاسلام ایمانی تبار اظهار کرد: امروز می توانیم به راحتی در منطقه ای که امنیت و آرامش وجود ندارد و هر روز مردم منطقه گرفتار نابکاران و دسیسه های دشمنان هستند به برکت خون شهدا، انفاس قدسیه امام و راهنمایی های رهبر معظم انقلاب اسلامی در آرامش زندگی کنیم که بالاترین نعمت است.



ارسال نظر


آخرین خبرها