کد خبر: 73776 | زمان مخابره: 18:33:27 - پنجشنبه 19 بهمن 1396 | بدون نظر | |

بیش از ۱۶ میلیارد تومان پروژه عمرانی در جیرفت افتتاح می‌شود

به مناسبت ایام الله دهه فجر پروژه‌های عمرانی در شهرستان جیرفت با اعتباری بیش از ۱۶ میلیارد تومان کلنگ‌زنی و افتتاح شدند.

به گزارش نشانه نیوز، صبح امروز و به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور امینی‌روش فرماندار شهرستان جیرفت و کمالی‌پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد درمجلس شورای اسلامی، پروژه‌های عمرانی در شهرستان جیرفت با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان کلنگ‌زنی وافتتاح شدند.

احمد امینی‌روش فرماندار شهرستان جیرفت با اشاره به طرح‌های این ایام اظهار داشت: پیش از ظهر امروز طرح تعریض قطعه یک و دو محور جیرفت به بلوک به طول ۲۰ کیلومتربا اعتبار۱۱میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

امینی‌روش بیان کرد: ۴۵ کیلومتر محور جیرفت به بلوک با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه طرح برق‌رسانی به روستای تل‌سیاه با اعتبار ۵۵ میلیون تومان افتتاح شد افزود: طرح سیستم آبیاری تحت فشار روستای حسین‌آباد زین‌آباد با اعتبار ۲۴۷ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: مجتمع آب‌رسانی دشت آزادگان با اعتبار یک میلیارد و ۳۷۹ میلیون تومان در این ایام به بهره‌برداری رسید.

امینی‌روش با بیان اینکه جیرفت در حال توسعه است، بیان کرد: امیدوارم با بهره‌برداری از این طرح‌ها شاهد پیشرفت روز به روز این شهرستان باشیم.

ساختمان کلانتری۳۶ شهر جوپار کلنگ‌زنی شد

همزمان با ایام‌الله دهه فجر، آیین کلنگ‌زنی ساختمان کلانتری۳۶ شهر جوپار با اعتباری بالغ بر ۴ میلیاردریال عصر باحضور زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس، سرداربنۍاسدۍفر فرمانده انتظامی استان کرمان و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

به گزارش تسنیم خانه قرآن و نهج‌البلاغه روستای حجت‌آباد کرمان با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال، ساختمان هلال‌احمر روستای حجت‌آباد و خانه قرآن باب‌الحوائج‌(ع) روستای رحیم‌آباد کرمان نیز از دیگر پروژه‌هایی بود که با حضور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری رسید.



ارسال نظر


آخرین خبرها