کد خبر: 73778 | زمان مخابره: 18:35:46 - پنجشنبه 19 بهمن 1396 | بدون نظر | |

افتتاح طرح گازرسانی به بخش یزدان‌آباد و برخورداری ۱۰۰۰ نفر از نعمت گاز

همزمان با بزرگداشت دهه مبارک فجر و در آئینی با حضور امام جمعه یزدان‌آباد، مدیرعامل شرکت گاز استان، نماینده مردم شهرسان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسؤولان اجرایی، خانواده‌های معظم شهدا، طرح گازرسانی به دهستان سی‌ریز بخش یزدانآباد افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش نشانه نیوز، حسین کاظمی  در حاشیه مراسم غبار‌روبی و عطر‌افشانی مزار شهداء،  ضمن گرامی داشت یاد و خاطره بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل(ره) و شهدای والا مقام، گفت: آرامش و آسایش جامعه مدیون خون شهدا و جانبازی و ایثارگری آن‌ها است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: همراهی مردم در کنار رهبری  امام باعث پیروزی انقلاب شد و مردم ایران وفاداری خود را در همه‌ی صحنه‌ها به انقلاب ثابت کردهاند.

وی با تاکید بر ضرورت پیروی از راه شهدا افزود: شناخت معنوی و معرفتی شخصیت شهدا و درک زندگی آنان باعث می‌شود انسان در مسیر شهدا حرکت کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند با بیان اینکه آثار و برکات خون شهدا در همه جای کشور وجود دارد عنوان کرد: وظیفه‌ی ما این است که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

 به مناسبت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسؤولان اجرایی، معاونان و کارشناسان حوزه ستادی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند  با قرائت زیارت عاشورا مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان زرند برگزار و با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق شد.

 همزمان با بزرگداشت دهه مبارک فجر و در آئینی با حضور جمعه یزدان‌آباد، مدیرعامل شرکت گاز استان، نماینده مردم شهرسان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسؤولان اجرایی، خانواده‌های معظم شهدا  طرح گازرسانی به دهستان سی‌ریز بخش یزدانآباد  افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت  گاز استان در مراسمی که به همین منظور در مسجد جامع این منطقه برگزار شده بود، گفت: برای اجرای طرح  گازرسانی به دهستان سیریز ۱۰۰ میلیارد ریال در قالب اجرای ۳۲ کیلومتر خط تغذیه،  ۵۳ کیلومتر شبکه توزیع و احداث دو ایستگاه تقلیل فشار هزینه شده است.

ودیعتی افزود: با بهره‌برداری از این طرح، ساکنان ۱ هزار خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

 جمعی از فرهنگیان و مسؤولان اجرایی شهرستان زرند به مناسبت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدای شهرستان زرند ضمن گلباران قبور مطهر شهدا، با آرمان های امام راحل و شهیدان تجدید میثاق کردند.



ارسال نظر


آخرین خبرها