کد خبر: 73780 | زمان مخابره: 18:36:59 - پنجشنبه 19 بهمن 1396 | بدون نظر | |

با حضور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس/ ۶ طرح عمرانی و فرهنگی در کرمان بهره‌برداری شد

بهره‌برداری از ۶ طرح عمرانی و فرهنگی با حضور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در کرمان کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

به گزارش نشانه نیوز، همزمان با ایام‌الله دهه فجر، آیین کلنگ زنی ساختمان کلانتری۳۶ شهر جوپار با اعتباری بالغ بر ۴ میلیاردریال عصر چهارشنبه باحضور زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس، سرداربنۍاسدۍفر فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان و جمعی از مسؤولان استان برگزار شد.

همچنین کلنگ‌زنی پروژه گردشگری قنات جهانی گوهرریز شهر جوپار با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال انجام شد و پروژه ۲ هزار و ۵۰۰ متری آسفالت روستای حجت‌آباد «فرح‌آباد» کرمان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال باحضور حجت‌الاسلام علیدادی نماینده ولی فقیه ، زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس، بخشدار مرکزی کرمان و جمعی از مسؤولان استان، شهرستان و روستا افتتاح شد.

خانه قرآن و نهج‌البلاغه حجت‌آباد کرمان با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال، ساختمان هلال‌احمر روستای حجت‌آباد و خانه قرآن باب‌الحوائج (ع) روستای رحیم‌آباد کرمان از دیگر پروژه‌هایی بود که با حضور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و مسؤولان استانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.



ارسال نظر


آخرین خبرها