کد خبر: 73799 | زمان مخابره: 15:40:09 - شنبه 21 بهمن 1396 | بدون نظر | |

۲۲ بهمن روز حماسه،انسجام و وحدت ملت ایران  است

راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش قدرت و وحدت آحاد مردم در حفظ و حراست از نظام است/ خانواده بزرگ دستگاه قضائی با حضور پر شور در ۲۲بهمن بار دیگر باآمان های انقلاب تجدید پیمان خواهد کرد.

به گزارش نشانه نیوز، نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان در آستانه ۲۲بهمن سالگرد پیروزی پرشکوه انقلاب اسلامی گفت:خانواده بزرگ دستگاه قضائی با حضور پر شور در حماسه ۲۲بهمن بار دیگر با آرمان های امام راحل ،شهدا و رهبری تجدید پیمان و توطئه های دشمنان را خنثی خواهند نمود.

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: دهه ی مبارک فجر فرصت مناسبی است که یک بار دیگر مبانی،مولفه ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی مورد تجزیه وتحلیل قرار گیرد.

پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است

یدالله موحد در در جشن بزرگ انقلاب که در دادگستری کرمان برگزار گردید ضمن گرامیداشت ایام الله دهه ی مبارک فجر اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است

راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش قدرت و وحدت آحاد مردم در حفظ و حراست از نظام است

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی تحولی عظیم  در منطقه و جهان رخ داد،افزود:جنس انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب های جهان متفاوت بود و تمام تئوری، نظریه ها و معادلات جهان را بهم ریخت.

رییس شورای قضائی استان کرمان تصریح کرد: سه مولفه و ویژه گی اصلی  انقلاب اسلامی مردمی بودن،  دینی بودن و داشتن رهبری دینی است.

موحدبیان کرد: قرن بیستم بشریت تجربیات مختلفی داشت، دو جنگ جهانی در این قرن رخ داد و انقلاب های مختلفی در جهان شکل گرفت که عموماً یا از نظام سرمایه داری و یا از نظام سوسیالیستی پیروی می کردند

وی در ادامه بیان کرد: در غرب نظام سرمایه داری و کاپیتالیسم تبلیغ می شد که در آن دین زدایی بشکلی وجود داشت و در بلوک شرق هم نظام سوسیالیستی رایج بود و در آن هم دین زدایی به شکل دیگری ترویج می شد.

وی اظهار داشت: در این برهه از زمان  انقلاب دینی ملت متدین ایران در یک منطقه استراتژیک با رهبری یک مرجع دینی به پیروزی رسید و توانست همه معادلات فکری و اجتماعی دنیا را به هم بزند.

موحد با اشاره به اینکه دین بهتر از هر عاملی می تواند در جامعه تحول ایجاد کند، بیان کرد: انقلاب اسلامی همه توطئه های استعمارگران را خنثی کرد  وعلاوه بر منافع اقتصادی غرب در ایران مبانی فکری آنها را نیز بهم زد و دشمنی و عناد آنها بیشتر به این دلیل  می باشد که انقلاب اسلامی نظام فکری آنها را بهم زده است.

وی خاطر نشان ساخت: دشمنان دست از کار نکشیدند و در مقابل انقلاب اسلامی موانعی ایجاد کردند، از جنگ تحمیلی گرفته در اول انقلاب تا تحریم های اقتصادی ظالمانه علیه ملت ایران.

رییس شورای قضائی استان کرمان بیان کرد: ملت مقاوم، پرتوان و انقلابی ایران، آرمان ها و اهداف انقلاب، امام خمینی (ره) و شهداء را دنبال می کنند و همه باید قدر نظام و انقلاب را بدانیم.

نماینده عالی دستگاه قضائی در پایان ضمن دعوت از مردم شریف و ولایتمدار استان و یکایک کارکنان دستگاه قضائی جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش قدرت و وحدت آحاد مردم در حفظ و حراست از نظام است و موجبات یاس دشمنان را فراهم می کند.



ارسال نظر


آخرین خبرها