کد خبر: 73801 | زمان مخابره: 15:42:27 - شنبه 21 بهمن 1396 | بدون نظر | |

در دهمین روز از ایام الله دهه فجر صورت پذیرفت؛ افتتاح پروژه های عمرانی در بخش چترود

فرماندار کرمان در دهمین روز از دهه مبارک فجر به منظور افتتاح چند پروژه عمرانی به چترود سفر کرد.

به گزارش نشانه نیوز، با حضور علی بابایی فرماندار کرمان، پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، نوری بخشدار چترود و جمعی از مدیران ادارات شهرستان کرمان تعدادی از پروژه های عمرانی بخش چترود به بهره برداری رسید.

فرماندار کرمان در بدو ورود به چترود ضمن حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام رفیع این شهدا ادای احترام نمود سپس ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده ای چترود که با اعتبار۱۰۰۰ میلیون ریال احداث گردیده بود را افتتاح کرد.

وی همچنین منزل مسکونی یکی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) را به متراژ ۹۰ مترمربع افتتاح کرد. این واحد مسکونی با هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی و کمکهای خیرین احداث شده است.

آسفالت محور روستایی سردَر به بُندر به طول۳٫۵ کیلومتر با هزینه ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پروژه دیگری بود که در این سفر مورد بهره برداری قرار گرفت. ساخت این محور از سال ۹۵ آغاز شده و فاز دوم آن به طول ۶٫۵ کیلومتر به زودی آغاز خواهد شد.

بابایی در ادامه، خانه بهداشت ده زیار، که در مدت ۸ ماه احداث گردیده را با ۹۰ مترمربع زیربنا و هزینه ۸۷۰ میلیون ریال افتتاح کرد. روستای ده زیار با جمعیت۲۷۲۰ نفر در۴۰کیلومتری مرکز استان و ۳ کیلومتری شهر چترود قرار دارد.

افتتاح پروژه روشنایی ورودی روستاهای تیکدر و هوتک با اعتبار۹۳۰ میلیون ریال و پروژه زیرسازی آسفالت معابر روستای گورچوئیه برنامه بعدی فرماندار کرمان در سفر امروزش به بخش چترود بود.

بازدید از اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چترود پایان بخش سفر فرماندار کرمان به بخش چترود بود.



ارسال نظر


آخرین خبرها