کد خبر: 73820 | زمان مخابره: 16:07:43 - شنبه 21 بهمن 1396 | بدون نظر | |

حضور در ۲۲بهمن اعلان حمایت و بیعت با رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران است/ مردم باید برای حفظ استقلال و آزادی کشور در راهپیمایی شرکت کنند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت : مردم باید برای حفظ استقلال به میدان بیایند و یک نه بزرگ به آمریکا بگویند بنابراین یکی از دستاوردهای بزرگ ۲۲ بهمن و حضور جدی در این راهپیمایی همین موضوع نه گفتن به بیگانگان و تاکید بر حضور ملت ایران در تصمیم گیری های کشور است .

 

به گزارش نشانه نیوز، محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی در رابطه با ضرورت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت : انقلاب ما انقلابی اسلامی است و شعار استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی یکی از مهم ترین شعارهایی بود که در جریان پیروزی انقلاب مطرح و بعد از انقلاب هم پیاده شد.

 

 

وی با اشاره به این که اکنون کشور ما دارای استقلال است ،افزود : انقلاب اسلامی ما را مستقل کرد تا به جای نوکری آمریکا و برخی کشورهای غربی و شرقی آقای خودمان باشیم و اکنون خودمان در کشور تصمیم بگیریم که چه کاری انجام دهیم .

 

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : اکنون در کشور مجلس شورای اسلامی ، ریاست جمهوری و دیگر نهادها و سازمان ها منتخب۱۰۰ درصدی مردم هستند  و این به واسطه همان استقلال داخلی است که باعث شد خودمان فکر کنیم ، بیندیشیم ، عمل کنیم و برای سرنوشت خود تصمیم بگیریم.

 

 

زاهدی گفت : پس ما باید برای حفظ این استقلال به میدان بیایم و یک نه بزرگ به آمریکا بگوییم بنابراین یکی از دستاوردهای بزرگ ۲۲ بهمن وحضور جدی در این راهپیمایی همین موضوع نه گفتن به بیگانگان و تاکید بر حضور ملت ایران در تصمیم گیری های کشور است .

 

 

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که آزادی بیان ، آزادی در رسانه ها و حق انتخاب داشتن موهبت کمی نیست ، یادآور شد : در مقایسه با قبل از انقلاب می توان دید که رژیم کوچک ترین صدای انتقاد و نه اعتراض را بر نمی تابید ولی اکنون به فضل الهی در جمهوری اسلامی ایران مردم به راحتی انتقاد ، اعتراض و مطالبه گری می کنند .

 

 

وی عنوان کرد : بنابراین باید برای نگه داشت این آزادی در کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کنیم تا این آزادی حفظ شود و خدایی نکرده کشور به سمت و سویی نرود که آدم های دیکتاتور و نوکر آمریکایی بخواهند حضور داشته باشند و فضای تنفسی آزادی را از ما بگیرند .

 

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : در کنار آزادی ، جمهوری اسلامی ایران را داریم که در راس این جمهوری اسلامی رهبری مجتهد ، عادل ، آگاه به زمان وجود دارد که علاوه بر این که یک کارشناس خبره در حوزه مسائل سیاسی و نظامی است بلکه خود یک استراتژیست است و می تواند کشور را هدایت کند و در منطقه  تاثیرگذار باشد .

 

 

زاهدی در پایان اظهار داشت  : یک بعد دیگر حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن اعلان حمایت و بیعت با رهبری معظم انقلاب ، حمایت از آرمان های شهدا ، امام راحل و نظام جمهوری اسلامی ایران است .



ارسال نظر


آخرین خبرها