کد خبر: 98064 | زمان مخابره: 13:04:22 - یکشنبه 21 دی 1399 | ارسال نظر مسدود است. | |

طرح پیک کتاب در کتابخانه‌های عمومی کرمان اجرا می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: طرح پیک کتاب با هدف تسهیل دسترسی علاقمندان به کتاب و تحویل منابع کتابخانه‌های عمومی در این استان اجرا می‌شود.

به گزارش نشانه نیوز، احمد وفایی روز یکشنبه در گفت و گویی افزود: فاز نخست طرح پیک کتاب در ۱۳ کتابخانه عمومی هفت شهرستان رفسنجان، بردسیر، سیرجان، بم، کوهبنان، زرند و شهر کرمان به اجرا گذاشته می شود.

وی تصریح کرد: علاقه مندان و مخاطبان کتابخانه های عمومی علاقه مندان و مخاطبان کتابخانه های عمومی می توانند با مراجعه به سایت www.samanpl.ir، کتاب مورد نظر خود را در کتابخانه های مجری طرح جستجو و یا از طریق تلفن و یا با ثبت درخواست خود بصورت آنلاین در سایت www.kermanpl.ir منابع درخواستی خود را مشخص کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان تاکید کرد: این طرح با رعایت تمامی دستورالعمل‌های ستادملی مبارزه با کرونا انجام می شود و کتاب ها از طریق پیک و به صورت رایگان به درب منزل ارسال می شود.

وی اظهار داشت: تمام مراجعات به محیط کتابخانه ها با رعایت موارد بهداشتی است و امانت و برگشت کتاب نیز به صورت کاملا بهداشتی و با قرنطینه چند روزه کتاب های برگشتی انجام می شود.

وفایی ادامه داد: یک میلیون و  ۷۰۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه های عمومی استان کرمان وجود دارد و ۱۳۰ هزار عضو و ۴۰۰ کتابدار در کتابخانه های عمومی استان کرمان فعال هستند.




ارسال نظر براي اين مطلب مسدود شده است.


آخرین خبرها