کد خبر: 96341 | زمان مخابره: 14:04:34 - پنجشنبه 29 آبان 1399 | ارسال نظر مسدود است. | |

آموزش در مدارس کرمان به صورت مجازی انجام می شود

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش در تمام شهرستان ها و مناطق این استان به صورت مجازی و توزیع بسته های یادگیری پیگیری می شود.

به گزارش نشانه نیوز، مهران باهری روز پنجشنبه در گفت و گویی افزود: بر اساس اعلام ستاد ملی مدیریت کرونا مدارس در شهرهای وضعیت قرمز تعطیل هستند اما باید آموزش در این شهرها از طریق آموزش مجازی و توزیع بسته های یادگیری دنبال شود.


وی با تاکید بر اینکه مدیران مدارس موظف به پیگیری آموزش در زمان تعطیلی مدرسه در شهرهای قرمز هستند اظهار داشت: الزامی به حضور کادر اداری در مدارس مناطق قرمز نیست، اما حضور کارکنانی که وظیفه حفاظت فیزیکی، تاسیسات و سامانه های الکترونیکی مدارس برعهده آنهاست در مدرسه الزامی است.


باهری با بیان اینکه وضعیت زرد، نارنجی و قرمز از نظر فراگیری و شیوع ویروس کرونا بر اساس ضوابط مصوب ستاد ملی مدیریت کرونا به صورت هفتگی توسط وزارت بهداشت برای هر یک از شهرها اعلام می شود ادامه داد: ادارات آموزش و پرورش شهرستان های و مناطق این استان اطلاعات لازم در خصوص وضعیت زرد، نارنجی و قرمز منطقه یا شهرستان را از فرمانداری، بخشداری و یا مراکز بهداشت کسب کنند.


وی افزود: خدمات اداری در شهرستان های دارای وضعیت قرمز در ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با حضور حداکثر یک سوم کارکنان ارائه می شود.  

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: مدارس شهرستان های زرد باز و حضور کادر اداری در مدرسه ضروری است و خدمات اداری در ادارات آموزش و پرورش این شهرستان ها با حضور دو سوم کارکنان انجام می شود.


مهران باهری گفت: حضور کادر اداری مدرسه در مدارس مناطق و شهرستان های نارنجی ضروری است و خدمات اداری در ادارات آموزش و پرورش نیز با حضور ۵۰ درصد کارکنان ارائه می شود.


وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا آموزش حضوری در تمامی شهرستان ها و مناطق استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است و آموزش به صورت مجازی و توزیع بسته های یادگیری دنبال می شود.




ارسال نظر براي اين مطلب مسدود شده است.


آخرین خبرها