کد خبر: 10005 | زمان مخابره: 7:36:09 - یکشنبه 30 تیر 1392 | بدون نظر | |

تروریست ها با اهانت به مقدسات جنگ مذهبی را نشانه گرفتند

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به حمله و اهانت به حرم حضرت زینب (س) گفت: تروریست ها با این اعمال قبیح اختلاف و جنگ مذهبی میان شیعیان و اهل سنت را نشانه گرفتند.

به گزارش نشانه نیوز، حجت الاسلام محسن غرویان اظهار داشت: تروریست ها با انجام این عمل قبیح قصد ایجاد اختلاف و جنگ مذهبی میان شیعیان و اهل سنت دارد و منافع استعمار و استکبار جهانی را دنبال می کنند.

وی با اشاره به مقدس بودن بارگاه های اهل بیت عصمت و طهارت (ع) میان مسلمانان بیان داشت: از سوی دیگر آن ها با ایجاد این جنگ مذهبی قصد تحریک احساسات مکتب شیعیان و اهل سنت را دارند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه عنوان کرد: یکی از برنامه های صهیونیسم جهانی با ایجاد جنگ مذهبی از بین بردن اعتقادات و روحانیت به خلاف نظریات خودشان است.

وی ابراز داشت: یکی از نقشه های فراماسونری در سطح جهان ایجاد جنگ مذهبی است؛ گروه های تندرو با توهین به مقدسات در راستای اهداف فراماسونری قدم برمی دارند و در این بین مسلمانان وظیفه دارند دقت کرده تا مبتلا به آن نشوند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه افزود: از دیگر اهداف این تروریست ها خشن نشان دادن چهره اسلام و تخریب آن است و این که مسلمانان را خشن معرفی کنند اما باید بدانند که هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

لزوم بی زاری مسلمانان از هرگونه جنگ مذهبی

وی با بیان این که رئیس جمهور منتخب در سخنان خود اظهار بی زاری از هر گونه جنگ مذهبی کرده اند؛ اظهار کرد: تمام جهان باید مبرا از هر گونه جنگ مذهبی باشد و همواره باید اعلام بیزاری از این گونه آشوب ها و مخالفت با این اعمال کرد.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه بیان کرد: آن ها قصد لطمه وارد کردن به اصل اسلام را دارند؛ نه برای شیعه دل سوزاندند و نه برای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تروریست ها از انجام اعمال قبیح سود می برند.

وی یادآور شد: آن ها با ایجاد اختلاف مذهبی، می خواهند مسلمانان را در سطح جهان تروریسم نشان دهند و از این آدم کشی ها و نسل کشی ها سود می برند.

حجت الاسلام غرویان تصریح کرد: از علمای روشن بین و آگاه اهل سنت، رئیس دانشگاه الازهر مصر، علمای بزرگ الازهر و سایر علمای اهل سنت در خواست می کنیم تا جلوی این جنگ و اختلاف مذهبی را بگیرند چرا که در غیر این صورت آتش تندروی ها، برافروخته تر می شود و دامان همه کشورهای اسلامی را می گیرد.

وی ادامه داد: این اختلافات مذهبی به نفع هیچ فرقه اسلامی نیست.

منبع مهر
 



ارسال نظر


آخرین خبرها