کد خبر: 104495 | زمان مخابره: 16:00:36 - شنبه 3 مهر 1400 | ارسال نظر مسدود است. | |

آغاز نام نویسی بیمه درمان تکمیلی، عمر و حوادث اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه

معاون امورهنری وسینمایی اداره کل ارشاداسلامی کرمان گفت: دور جدید نام نویسی بیمه درمان تکمیلی، عمر و حوادث اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه آغاز شد.

به گزارش نشانه نیوز، وحید محمدی معاون امورهنری و سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی کرمان گفت: به منظور پوشش حداکثری هزینه‌های درمانی خانواده بزرگ فرهنگ، هنر و رسانه، خدمات بیمه تکمیلی یک ساله اعضا در سراسرکشور از یکم مهرماه ۱۴۰۰ تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ ارائه می‌شود.

او افزود: در این طرح، ثبت نام بیمه تکمیلی در یک مرحله (بدون تمدید) به مدت ۱۰ روز از ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ لغایت ۹ مهرماه ۱۴۰۰ از طریق وب سایت صندوق؛ به نشانی www.honarcredit.ir انجام خواهد شد.

محمدی تصریح کرد: به منظور حمایت از اصحاب فرهنگ وهنر، علیرغم افزایش تعرفه‌های ارائه خدمات درمانی که از سوی شرکت‌های بیمه گر مورد تأیید بیمه مرکزی (بطور میانگین با حداقل ۶۰ درصد افزایش نسبت به پارسال) اعلام شده است، صندوق اعتباری هنر به منظور حمایت از اعضای تحت پوشش خود، حداکثر تلاش خود را به کار گرفته است تا بیشترین خدمات با کمترین هزینه برای اعضا منظور شود؛ بنابراین مصوب شد، نسبت به پارسال هیچ گونه افزایش قیمتی در سهم حق بیمه پرداختی اعضا در قرارداد ۱۴۰۰ـ ۱۴۰۱ اعمال نشود.

او با اعلام اینکه همچون گذشته خدمات بیمه درمان تکمیلی در قالب ۳ طرح (امید، آرامش و رفاه) ارائه می‌شود، گفت: براین اساس مبلغ پرداختی سهم اعضا به ازای هر نفر برای طرح امید ۱۳۰ هزارتومان، طرح آرامش ۵۰۰ هزارتومان و طرح رفاه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است که متقاضیان می‌توانند با انتخاب یکی از طرح ها، افراد تحت تکفل خود را نیز در همان طرح ثبت نام کنند.

محمدی افزود: همچنین بیمه شدگان اصلی و سرپرستان خانوار می‌توانند از مزایای بیمه عمر و حوادث این طرح نیز برخوردار شوند که مبلغ پرداختی به حق بیمه سالانه بیمه شدگان اصلی اضافه می‌شود.

معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان کرمان تصریح کرد: اعضای صندوق اعتباری هنر با پرداخت بخشی از حق بیمه، مشمول بهره مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی خواهند شد و مابقی هزینه از سوی صندوق، تأمین و پرداخت می‌شود.




ارسال نظر براي اين مطلب مسدود شده است.


آخرین خبرها