کد خبر: 10633 | زمان مخابره: 8:21:57 - سه شنبه 15 مرداد 1392 | بدون نظر | |

پیامبر(ص) روزهای پایانی ماه رمضان را چگونه می‌گذراند

نماینده ولی فقیه در بوشهر گفت:‌ پیامبر اکرم (ص) روزهای پایانی ماه مبارک رمضان را در مسجد می‌گذرانیدند و بیشترین استفاده را از این ماه مبارک داشتند.

به گزارش نشانه نیوز، آیت‌الله صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با مدیران هیئت‌های مذهبی استان بوشهر با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام(ص) در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان از این ماه بیشتر استفاده می‌کردند، گفت: خاتم پیامبران(ص) در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان تمام اوقات خود را در مسجد می‌گذارند تا از برکات این ماه صیام بیشترین بهره را ببرد.

وی، نقش هیئت‌های مذهبی در بصیرت‌افزایی آحاد جامعه مهم دانست و ادامه داد: هیئت‌های مذهبی با رسالتی که در قبال جامعه دارند با وجود کمی و کاستی‌های موجود به ویژه در بخش امور مالی، نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند و به عنوان افسران دفاع از حریم مکتب اهل بیت(ع) قلمداد می‌شوند.

امام  جمعه بوشهر با اشاره به تهاجم دشمنان علیه نظام و مکتب اهل بیت(ع) ابراز کرد: دشمنان نظام اسلامی ایران و مکتب اهل بیت(ع) در یک جنگ تمام عیار علیه مقدسات و ارزش‌های اسلامی پا به عرصه میدان گذاشته‌اند و شما اعضای هیئت‌های مذهبی در دفاع از حریم مکتب اهل بیت نقش تعیین‌کننده‌ای دارید و به ‌عنوان پیشگامان دفاع مقدس از حریم مکتب اهل بیت (ع) محسوب می‌شوید.

صفایی بوشهری  تصریح کرد: دشمنان علاوه بر انتشار طرح‌ها و برنامه‌های ضدارزشی خود در قالب کتاب، بروشور، عکس، و برنامه‌های اینترنتی، برنامه‌های تصویری خود را از طریق ۶ هزار رسانه ماهواره‌ای در اختیار مردم قرار می‌دهند که در این حمله تهاجمی نقش هیئت‌های مذهبی سنگین است.

وی در پایان با بیان اینکه اینک گروه‌های سنی مختلف در قالب هیئت‌های مذهبی فعالیت می‌کنند، تأکید کرد: این هیئت‌ها باید در قالب هیئت‌های مذهبی کودکان، نوجوانان و جوانان ساماندهی شوند تا اهداف و رسالت پیش روی هیئت‌ها محقق شود.

منبع شفاف



ارسال نظر


آخرین خبرها