کد خبر: 109850 | زمان مخابره: 12:18:42 - چهارشنبه 8 تیر 1401 | ۲ نظر | |

واقعه غدیر خم در بم بازسازی می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان بم گفت: همزمان با ایام دهه ولایت که از ۱۹تیر با عید سعید قربان همراه می شود، برنامه های متنوعی در شهرستان برگزار می شود و از جمله آنها بازسازی واقعه غدیر است.

به گزارش نشانه نیوز، سرهنگ”احمد بدر آبادی” امروز هشتم تیرماه با اشاره به برنامه های دهه ولایت و امامت در شهرستان بم اظهار کرد: در این دهه برنامه ها در ۴۰ نقطه از سطح شهرستان توسط حوزه ها و پایگاهای بسیج  برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: واقعه بزرگ و تاریخی غدیر روز دوشنبه ۲۷ تیرماه جاری در کوه های کپوتی بازسازی می‌شو که هدف از این کار، تبیین بیشتر واقعه غدیر برای مردم است.

بدرآبادی افزود: هدف از بازسازی این واقعه توانمندسازی اعتقادی جامعه برای پاسداری از روش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه شهرستان بم خاطر نشان کرد: گسترش فرهنگ ولایت و تعمیق هویت دینی، آماده‌سازی محیط مناسب برای امکان درکی قویتر از اصول و مبانی جمهوری اسلامی به‌ویژه ولایت فقیه، الگوسازی و معرفی سیره نبوی و ائمه معصومین (علیهم السلام) با استفاده از آیات و روایات، ایجاد پیوند ارزشی بین ولایت و تمام نسل‌های انقلاب از اهداف بازسازی واقعه غدیر است.

وی افزود: کمک به گسترش معارف الهی و ارزش‌های معنوی در جامعه و مستندسازی و معرفی تاریخچه کوتاهی از روز غدیر خم نیز از دیگر اهداف بازسازی این واقعه است.




۲ ديدگاه مطلب براي " واقعه غدیر خم در بم بازسازی می‌شود " ارسال شده است.

  1. مونس گفت:

    سلام بر مولایمان حضرت علی (ع) ان شالله که همیشه رهرو راه ایشان باشیم و ایشان کمکمان کنندو

  2. الهه بمی گفت:

    سلام ان شالله. ما بمی ها در زلزله بم خیلی سختی کشیدم ان شالله روح همه ی رفتگانمان شاد باشد. یا مولا علی (ع) مددی

ارسال نظر


آخرین خبرها