کد خبر: 120527 | زمان مخابره: 14:56:58 - چهارشنبه 16 اسفند 1402 | بدون نظر | |

استاندار کرمان: استان کرمان آمادگی میزبانی از رویدادهای خاص گردشگری را دارد

 استاندار کرمان با اشاره به تنوع اقلیمی استان اعلام کرد: استان آمادگی میزبانی از رویدادهای خاص گردشگری را دارد و کرمان در طول سال ظرفیت‌های گوناگونی دارد.

به گزارش نشانه نیوز، محمدمهدی فداکار صبح امروز ۱۶ اسفندماه در ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان گفت: استان کرمان ظرفیت‌های گردشگری بسیار خوبی دارد اما متاسفانه این ظرفیت‌ها معرفی نشده است.

وی با بیان این مطلب که بازار گردشگری استان کرمان باید رونق داشته باشد، اظهار کرد: در برخی از زیرساخت‌های اولیه گردشگری مانند هتل کمبود داریم و در زمینه رفع این مشکل اقداماتی در حال انجام است.

استاندار کرمان عنوان کرد: امسال به دلیل مقارن بودن ماه رمضان با عید نوروز احتمالاً تعداد مسافران نوروزی خیلی زیاد نخواهد بود.

وی از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درخواست کرد: در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی ظرفیت‌های گردشگری استان کرمان معرفی شود.

فداکار با اشاره به تنوع اقلیمی استان اعلام کرد: استان آمادگی میزبانی از رویدادهای خاص گردشگری را دارد و کرمان در طول سال ظرفیت‌های گوناگونی دارد.

وی با بیان این مطلب که مجتمع‌های بین راهی استان کرمان ضعیف است، تصریح کرد: بوم‌گردی ظرفیت خوبی در استان کرمان است و باید مشکلات این بخش را حل کنیم.

استاندار کرمان با اشاره به مشکلات تهیه بلیت هواپیما در استان اظهار کرد: کرمانی‌ها توقع دارند که شرکت هواپیمایی ماهان ظرفیت پروازهای خود را در کرمان افزایش دهد.

وی بیان کرد: کدینگ سوخت مشکلی برای گردشگری است لذا باید حتماً جایگاه‌های سوختی که گردشگران می‌توانند سوختگیری کنند اطلاع‌رسانی شود تا مسافران سردرگم نشود.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها