کد خبر: 120568 | زمان مخابره: 13:06:14 - یکشنبه 20 اسفند 1402 | بدون نظر | |

هواشناسی برای کرمان باران و باد پیش‌بینی کرد

اداره‌کل هواشناس کرمان برای امروز (یکشنبه) وزش بادهای نسبتا شدید در مناطق شرقی، جنوب شرقی و غربی و بارش پراکنده باران در برخی مناطق مرکزی و شرقی این استان را پیش‌بینی کرد.

به گزارش نشانه نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی کرمان، در اطلاعیه روز یکشنبه این اداره کل آمده است، فردا صبح (دوشنبه)، وزش بادهای نسبتا شدید در اغلب مناطق و از بعد از ظهر با فعالیت سامانه بارشی شاهد ناپایداری های جوی به صورت افزایش ابر، بارش باران، بارش برف در مناطق سردسیر و ارتفاعات، تگرگ و رعد و برق در مناطق مستعد و وزش تندبادهای لحظه ای در سطح استان به ویژه مناطق نیمه شمالی خواهیم بود.

براساس این اطلاعیه، فردا با توجه به شدت و میزان بارش‌ها، آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب در برخی مناطق محتمل است.

همچنین طبق اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی، از ظهر روز سه‌شنبه از شدت بارش‌ها کاسته خواهد شد، اما با وزش بادهای نسبتا شدید در سطح استان کرمان خیزش گرد و خاک، افزایش غلظت غبار، کاهش کیفیت هوا در اغلب مناطق به ویژه مناطق نوار شرقی مورد انتظار است.

در این اطلاعیه تاکید شده از روز چهارشنبه تا انتهای هفته جوی نسبتا پایدار و آرام برای اغلب مناطق استان کرمان پیش بینی می‌شود و به لحاظ دمایی نیز در روزها سه‌شنبه و چهارشنبه کاهش محسوس دما در اغلب مناطق را خواهیم داشت.



ارسال نظر


آخرین خبرها