کد خبر: 120630 | زمان مخابره: 9:53:42 - چهارشنبه 23 اسفند 1402 | بدون نظر | |

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش: هزار و ۷۹ شهید ارتش در کرمان داریم

امیر سرتیپ غلامعلیان گفت: از دوران دفاع مقدس، هزار و ۷۹ شهید ارتش در کرمان داریم.

به گزارش نشانه نیوز، به مناسبت سالروز گرامیداشت شهدا در اولین روز از ماه مبارک رمضان و در آستانه سال نو، دیشب امیر سرتیپ غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش، حجت الاسلام دوست محمدی ریاست عقیدتی سیاسی قرارگاه و سرتیپ دوم زمانی از معاونت آموزش آجا با خانواده ۵ شهید والا مقام ارتش در شهر کرمان دیدار و از ایثارگری و فداکاری این خانواده‌ها و مقام شامخ شهداء تجلیل به عمل آوردند.

در این دیدار‌ها امیر سرتیپ غلامعلیان با اشاره به اینکه خداراشاکریم که توفیق بهره بردن از یک ماه رمضان دیگر به ما عطا کرد و فرصت دیدار با خانواده‌های معظم شهدا برایمان فراهم شد، گفت: این دیدار‌ها به دو منظور است، اول تبریک ماه مبارک رمضان و دوم اینکه جویای احوال خانواده‌های شهدا باشیم تا اگر کاری از عهده مان بر می‌آید انجام دهیم، هرچند خدمت به خانواده‌های شهدا یک توفیق است؛ چرا که هر آنچه در نظام مقدس جمهوری اسلامی داریم از برکت خون شهدای گرانقدر است.

وی با بیان اینکه بصیرتی که حضرت آقا به آن تاکید دارند، شهدای ما با طی کردن مسیر حق، این بصیرت را درک کرده اند، افزود: شهدا، کسانی هستند که خیلی جلوتر از ما پا به عرصه دفاع از آرمان‌های انقلاب گذاشتند و ارزشمندترین دارایی خود را تقدیم اسلام و نظام مقدس کرده اند.

امیر سرتیپ غلامعلیان با بیان اینکه از دوران دفاع مقدس هزار و ۷۹ شهید ارتش در کرمان داریم، بیان داشت: تاکنون توفیق سرکشی از ۷۰۰ خانواده  را داشته ایم و اعتقاد داریم که بهترین روز خدمتی ما، دیدار خانواده شهدا است.

وی بیان  کرد: ارتش جمهوری اسلامی امروز در همه حوزه ها، اعم از خدمت رسانی و … بدون ادعا در صف اول است و این هم میسر نشده است؛ مگر با دلاوری‌های پیشکسوتان ما که زندگی‌شان ختم به شهادت شد.

ارشد نظامی ارتش در جنوب شرق کشور بیان داشت: کم توقع‌ترین خانواده ها، خانواده‌های شهدا هستند و اگر چه بنیاد شهید و امور ایثارگران پیکیر امورات می‌باشند؛ ولی اگر موضوعی است که از عهده ما بر می‌آید برای انجام دریغ نداریم و تمام قد در خدمت هستیم.



ارسال نظر


آخرین خبرها