کد خبر: 25951 | زمان مخابره: 8:09:12 - سه شنبه 13 اسفند 1392 | بدون نظر | |

سرپرست روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری کرمان معرفی شد

صبح امروز طی حکمی از سوی شهردار کرمان مهندس رامین امیر مداح به سمت سرپرست اداره ی روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری کرمان منصوب و از زحمات مهندس غفاری مدیر سابق روابط عمومی شهرداری تقدیر و تشکر شد.
شهردار کرمان در نشستی رسمی که با حضور معاونان شهردار ،مدیر سابق و جدید اداره ی روابط عمومی و اموربین الملل شهردار ی و جمعی از مدیران شهرداری در دفتر وی برگزار شد.
ضمن اشاره به توانمندی های مهندس غفاری مدیر سابق روابط عمومی شهرداری ،وی را فردی فرهنگی ،خلاق برشمرد .
مهندس ابوالقاسم سیف الهی اظهارداشت : علی رغم تمام سختی ها در حوزه ی روابط عمومی کارها به خوبی پیش رفت که این نشان از توانایی و تلاش مدیر روابط عمومی و حمایت و هم کاری با کلیه  نیروهای روابط عمومی است.
وی به حساسیت کار روابط عمومی اشاره کرد و اظهارداشت : کوچکترین اشتباه در روابط عمومی همانند لکه سیاه بر لوح سفید است که بازتاب گسترده ای دارد.
وی عملکرد مهندس غفاری مدیر سابق روابط عمومی را بسیار خوب ارزیابی کرد و و دوره ی قبلی روابط عمومی را دوره ای پویا ،فعال و خلاق برشمرد.
وی با اشاره به اینکه مهندس امیر مداح سوابق شهردار باغین و مسئول یکی از کارگروه منطقه یک شهرداری های استان بود که با شهرداری های کشور ارتباط داشت،خوش فکری ،توانمندی و سوابق اجرایی را از محاسن و ویژگی های وی برشمرد.
وی با اشاره به مرکز کرمان سیتی (سایت شهرداری کرمان ) و مرکز ۱۳۷ (مرکز ارتباط شهرداری با مردم ) گفت :خوشبختانه ظرفیت ها و  پتانسیل های خوبی در روابط عمومی وجود دارد که باید در جهت پیش برد اهداف شهرداری از آنها استفاده کرد.
وی بر هم کاری هرچه بیشتر مدیران شهرداری با روابط عمومی در راستای اطلاع رستانی ، آگاه سازی و آشنایی مردم با فعالیت های شهرداری تاکید کرد.
مدیر جدید اداره ی روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری نیز در این نشست ضمن تشکر از شهردار کرمان به دلیل انتخاب وی به عنوان مدیر اداره ی روابط عمومی شهرداری ،افزود : عملکرد خوب و مثبت مهندس غفاری مدیر سابق روابط عمومی مسئولیت ما را در ادامه ی این راه چند برابر می کند.
مهندس  رامین امیر مداح با اشاره به اینکه بدون نوآوری و خلاقیت نمی توان گامی در روابط عمومی برداشت  ،افزود : بی توجهی به این مسائل باعث روزمرگی مسائل و اقدامات در روابط عمومی می شود.
وی خواستار حمایت  های شهردار و هم راهی و هم فکری مدیران و معاونان شهردار در انجام فعالیت ها و اقدامات جدید در روابط عمومی شد و یاداور شد : از تجارب مدیر قبلی روابط عمومی در جهت برداشتن گام های جدید تر و موثر تری در این مسیر استفاده خواهم کرد.
مدیر سابق روابط عمومی شهرداری نیز در این نشست ضمن تشکر از اعتماد و حمایت شهردار و مدیران شهرداری طی شش سال اخیر ،گفت :روابط عمومی طی چند سال اخیر ارتباط خوب و تنگاتنگی در بحث اخبار  و آگهی ها داشته است .
مهندس حسین غفاری به فعال شدن سامانه ی پیام کوتاه ۱۳۷ اشاره کرد و اظهارداشت : کلیه تماس های شهروندان از طریق این سامانه در کمترین زمان ممکن جهت پی گیری و رفع سریع آن به گوشی  مسئولان مربوطه فرستاده می شود.
در پایان این نشست شهردار کرمان ضمن تقدیر از تلاش های مهندس غفاری مدیر سابق روابط عمومی شهرداری کرمان ،حکم مهندس مداح به عنوان سرپرست جدید این اداره را به وی اهدا کرد.
با حکم شهردار کرمان؛
معاون فنی عمرانی شهرداری کرمان معرفی شد
خبر دیگر اینکه، با حکم مهندس ابوالقاسم سیف‌الهی شهردار کرمان، معاون فنی عمرانی شهرداری کرمان معرفی شد.
بر اساس این گزارش، در حکمی از سوی شهردار کرمان، مهندس محمدرضا فرقانی به عنوان معاون فنی عمرانی شهرداری کرمان منصوب و از خدمات مهندس محمدتقی اسلامی تقدیر شد.
گفتنی است مهندس فرقانی پیش از این به عنوان مسئول دفتر طراحی و نظارت معاونت فنی عمرانی شهرداری کرمان خدمت کرده است.



ارسال نظر


آخرین خبرها