کد خبر: 29941 | زمان مخابره: 16:10:09 - شنبه 30 فروردین 1393 | بدون نظر | |

توزیع سبد کالا بین نیازمندان در کرمان/ طرح فرشتگان رحمت اجرا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان از توزیع سبدهای کالایی بین نیازمندان در استان کرمان خبر داد. 

به گزارش نشانه نیوز،کاووس محمودی  بیان داشت: در اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت توسط جمعیت هلال احمر استان کرمان ، سبدهای غذایی با ارزش بیش از ۷ میلیارد و ۳۳۳ میلیون ریال بین نیازمندان شهرها و روستاهای استان توزیع شد

وی از اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت در استان کرمان خبر داد و گفت: این طرح با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند بی‌سرپرست، بدسرپرست و مددجویان جمعیت هلال احمر همزمان با سراسر کشور در استان کرمان اجرا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان افزود: در راستای تحقق اهداف بشر دوستانه جمعیت هلال احمر در قالب طرح فرشتگان رحمت، سبد کالای عیدانه به نیازمندان اهدا می‌شود و شعب و پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های خیران و نیکوکاران نیک‌اندیش هستند.

وی ادامه داد: حوزه معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان ، با اهدای سبدهای بهداشتی، غذایی و کالا، به  هزاران خانواده نیازمند خدمت رسانی کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان با بیان اینکه داوطلبان و خیران کرمانی با همدلی و عشق به همنوع دست همنوعان خود را گرفته و با مساعدت‌های نقدی و غیرنقدی در طرح ملی فرشتگان رحمت شرکت فعال داشته‌اند، اظهار داشت: در اجرای این طرح، سبدهای غذایی، بهداشتی و کالا با ارزش ریالی ۷ میلیارد و ۳۳۳میلیون ریال شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، انواع کنسروجات  بین نیازمندان شهرها و روستاهای استان توزیع شده است.

محمودی با اشاره به بهره مندی هفت هزار و ۳۳۳  نفر  از سبدهای توزیعی طرح فرشتگان رحمت تصریح کرد: در طول سال طرح های بشردوستانه ای از قبیل فرشتگان رحمت، همای رحمت و پروژه‌های داوطلبی و حمایتی به مناسبت‌های مختلف توسط خیران و داوطلبان جمعیت هلال احمر انجام می گیرد.

مهر

 



ارسال نظر


آخرین خبرها