کد خبر: 33388 | زمان مخابره: 15:19:41 - شنبه 24 خرداد 1393 | بدون نظر | |

سرمایه‌گذاری ۴۲ هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در کرمان

استاندار کرمان با بیان اینکه راه رونق استان کرمان، توسعه بر محور ولایت است، گفت:در ۶ماه گذشته ۴۲ هزار و ۳۴۲ میلیارد تومان موافقت‌نامه سرمایه‌گذاری با شرکت‌های غیردولتی در حوزه معادن، انرژی، کشاورزی، صنعت و غیره در کرمان منعقد شده است.

به گزارش نشانه نیوز، علیرضا رزم‌حسینی شامگاه جمعه در همایش امید و انتظار (نکوداشت خلق حماسه سیاسی ۲۴ خرداد) در محل خانه شهر کرمان، با اشاره به اینکه ملت ایران در روز ۲۴ خرداد راه اعتدال و میانه‌روی را انتخاب کرد، اظهار کرد: مردم پذیرفتند که راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که همان راه رستگاری است را بپذیرند.
وی با بیان اینکه در روز ۲۴ خرداد مردم فهیم و انقلابی ایران به دنیا نشان دادند که اهل اعتدال و مذاکره هستند، افزود: در این روز مردم ثابت کردند هیچ ابزاری مهم‌تر از رای نیست و به دنیا فهماندند که نیاز به جنگ‌افروزی نیست و ما آنچه صلاح است را انجام می‌دهیم.
استاندار کرمان با بیان اینکه حضرت علی (ع) به مالک اشتر فرمود «راه خود را به میانه‌روی نزدیک کن که راه رستگاری است»، گفت: تغییرات انجام شده در استان بر اساس روال تغییر دولت‌ها بوده و سعی شده از همه نیروهای انقلابی و ولایی اعم از اصلاح‌طلب و اصول‌گرا در اداره استان استفاده شود.
رزم‌حسینی با اشاره به اینکه طبق تاکید رئیس جمهور از همه جناح‌ها برای اداره امور استفاده می‌شود، گفت: نباید در پی تغییر دولت‌ها کسی احساس کند شکست خورده و یا حذف شده است.
وی با بیان اینکه راه رونق استان کرمان، توسعه بر محور ولایت است، خاطرنشان کرد: لیاقت مردم کرمان بیش از شرایط و امکانات موجود است و باید دست در دست هم استان را آباد کنیم.
استاندار کرمان افزود: در حال حاضر علمای دین و روحانیت استان به ویژه ائمه جمعه و جماعات از سرمایه‌گذاری بر اساس آموزه‌های اسلامی حمایت می‌کنند.
رزم‌حسینی با تاکید بر اینکه در کمتر استانی ائمه جمعه در صحنه حمایت از سرمایه‌گذاری حضور دارند، گفت: در شش ماه گذشته ۴۲ هزار و ۳۴۲ میلیارد تومان موافقت‌نامه سرمایه‌گذاری با شرکت‌های غیردولتی در حوزه معادن، انرژی، کشاورزی، صنعت و غیره در کرمان منعقد شده است که اگر ۱۰ درصد آنها اتفاق افتد، توسعه استان شکل می‌گیرد.
وی با بیان اینکه بودجه عمرانی استان کرمان بسیار محدود است، افزود: راهی برای توسعه استان وجود ندارد، مگر اینکه به شرکت‌های غیردولتی اعتماد شود.
به گزارش کرمان فردا، استاندار کرمان با بیان اینکه کرمانی‌ها در تاریخ همواره تاثیرگذار بوده‌اند، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت کرمانی‌های صاحب منصب در دولت یازدهم برای توسعه استان استفاده شود.



ارسال نظر


آخرین خبرها