کد خبر: 36632 | زمان مخابره: 10:06:40 - پنجشنبه 6 شهریور 1393 | بدون نظر | |

داغ پیروزی بر دل داعش/ جوانانی که سیاه پوشان را زمینگیر کردند

اهالی آمرلی عراق که تحت محاصره افراد مسلح داعش قرار دارد، داعش را افرادی بزدل می دانند که جرأت رویارویی با مردم و جنگ رو در رو با آنها را ندارند.

به گزارش نشانه نیوز، شهر آمرلی در عراق بیش از دو ماه است که در محاصره عناصر مسلح داعش قرار دارد. افراد مسلح بارها تلاش کرده اند به این شهر یورش ببرند که با مقاومت نیروهای عشایر و ارتش عراق روبرو شدند.

 ارتش عراق در روزهای گذشته موفق شد با ارسال محموله های ضروری توسط بالگرد، تعدادی از زن ها و بچه های این شهر را نیز به به مناطق امن منتقل کند.

یکی از مدافعان آمرلی خطاب به افراد مسلح داعش گفت: اگر آنها مرد هستند، ما رو در رو با آنها می جنگیم اما آنها افرادی بزدل و ترسو هستند و سال هاست که مردم را با بمب گذاری در مناطق مختلف اعم از مساجد و حسینیه ها می کشند.

یکی دیگر از اهالی که در جمع شماری از نیروهای مردمی حضور داشت گفت: نیازهای زیادی داریم. ابتدا باید محاصره شکسته شود. اینجا آب و برق نداریم اما مقاومت را تا آخرین قطره خون ادامه میدهیم.

آمرلی با وجود حملات وحشیانه داعش که از پشتیبانی قدرتمندی نیز برخوردار است، با حضور نیروهای مردمی در کنار ارتش تا کنون اجازه ورود به گروه تروریستی داعش را نداده است. این در حالی است که در برخی شهرها که با خیانت سران بعثی، در اختیار داعش قرار گرفت، جنایتهایی به مراتب کثیفتر از کشته شدن بدست این گروه تروریستی شکل گرفته است.

برگزاری نمایشگاه وحشت از سرهای بریده (برای ترساندن خائنین)، تهیه لیست زنان جهاد نکاح و غارت خانه ها و منازل مسکونی افراد و کشتار بی رحمانه در مناطق تحت تصرف باعث شده تا مدافعان آمرلی خود را مقید به دفاع از شهر خود بدانند.



ارسال نظر


آخرین خبرها