کد خبر: 57970 | زمان مخابره: 11:08:28 - پنجشنبه 26 فروردین 1395 | بدون نظر | |

آغاز ثبت‌نام آزمون مدارس نمونه دولتی از ۲۷ فروردین

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در استان از بیست و هفتم فروردین ماه آغاز می شود و تا چهاردهم اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش  نشانه نیوز،  حسین شفیعی افزود: شرط ثبت نام دانش آموزان پایه ششم ابتدایی در آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی دوره اول متوسطه، کسب مقیاس خیلی خوب در تمام دروس یا کسب مقیاس خوب در یک درس و خیلی خوب در سایر دروس در نوبت اول در سال تحصیلی ۹۴ – ۹۵ می باشد.

وی بیان کرد: شرط شرکت در آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی دوره دوم متوسطه کسب معدل کل حداقل ۱۷ در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ است.
رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دانش آموزان عشایری به دلیل کوچ رو بودن در هر منطقه در سطح استان مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون هستند و پذیرش آنها از طریق سهمیه دانش آموزان عشایری خواهد بود.
وی افزود: داوطلبان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر دریافت دفترچه راهنما و ثبت نام در آزمون به سایت سنجش آموزش و پرورش استان کرمان به نشانی www.sanjesh.kermanedu.ir مراجعه کنند.
شفیعی گفت: آزمون ورودی دبیرستان های دوره های اول و دوم متوسطه و هنرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی رأس ساعت ۹ صبح بیست و هشتم خرداد ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.
۵۵۰ هزار دانش آموز در پنج هزار و ۵۵۴ مدرسه استان کرمان تحصیل می کنند.



ارسال نظر


آخرین خبرها