کد خبر: 61531 | زمان مخابره: 10:37:17 - دوشنبه 22 شهریور 1395 | بدون نظر | |

آل سعود و آل خلیفه غلامان حلقه به گوش آمریکا هستند

امام جمعه موقت ریگان گفت: امروز آل سعود و آل خلیفه غلامان حلقه به گوش آمریکا و انگلیس در منطقه بوده و درصدد هستندف اجتماع حج، این رستاخیز جهانی را در هم بکوبند.

به گزارش نشانه نیوز، حجت‌الاسلام جعفر ریگانی در خطبه‌های نماز عید قربان اظهار داشت: عید قربان، عید ایمان و امتحان و عید ایثار و احساس و عید شکست شیطان است.

امام جمعه موقت ریگان به واقعه غدیر اشاره و عنوان کرد: غدیر خم بزرگترین رخداد عالم و بزرگترین هدیه‌ای است که خداوند به مسلمانان عالم بعد از رسول اکرم (ص) عطا کرده است.

وی افزود: واقعه غدیر خم میراث پیغمبر اکرم برای مسلمانان عالم است که به جا گذاشته شد و آن کسانی که از این میراث گرانبها استفاده کردند، رستگار و آن افرادی که استفاده نکردند دچار خسران و تباهی شدند.

ریگانی بیان داشت: باید واقعه غدیر خم را گرامی بداریم و سینه به سینه و نسل به نسل انتقال دهیم و از این میراث به خوبی استفاده کنیم.

امام جمعه ریگان با اشاره به سالگرد حادثه منا اظهار کرد: در این حادثه دست‌هایی در میان بود که هدف آنها از رونق افتادن خانه خدا بود زیرا از این اجتماع بزرگ وحشت داشتند.

ریگانی عنوان داشت: امروز آل سعود و آل خلیفه غلامان حلقه به گوش آمریکا و انگلیس در منطقه بوده و درصدد هستند این رستاخیز جهانی را در هم بکوبند.

امام جمعه ریگان افزود: شما نمی‌توانید در مقابل قدرت خدا و نورانیت خورشید ایستادگی کنید و بدانید در آتش دنیا می‌سوزید و خانه خدا از بت‌کده‌هایی از امثال شما پاک می‌شود.



ارسال نظر


آخرین خبرها