کد خبر: 61593 | زمان مخابره: 9:18:35 - سه شنبه 23 شهریور 1395 | بدون نظر | |

تعاونی مسکن کارکنان دادسرای کرمان به عنوان تعاونی برتر استانی انتخاب شد

از سوی اداره کل تعاون،کار و امور اجتماعی استان کرمان،تعاونی مسکن کارکنان دادسرای عمومی وانقلاب کرمان به عنوان الگوی برتر تعاونی استانی معرفی شد.

به گزارش نشانه نیوز، مدیر عامل تعاونی مسکن کارکنان دادسرای کرمان وجود روحیه ی جهادی ، اتحاد ، همفکری ، همدلی و ید واحدی که در مجموعه هیأت مدیره تعاونی حکم فرما است را عامل موفقیت این تعاونی دانست.

مهدی طالبی زاده سردری اظهار داشت: مجموعه تعاونی مسکن کارکنان دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در نیمه دوم سال ۱۳۹۲ در راستای تقاضای جمعی از کارکنان دادگستری و سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان به منظور تأمین نیاز و ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی ، با حمایت های معنوی و دلسوزانه ی جناب آقای موحد دادستان عمومی و انقلاب وقت کرمان شکل گرفت.

وی عنوان کرد:تعاونی مسکن کارکنان دادسرای کرمان اولین پروژه خود را کلید زده و در دست اقدام دارد  و به حول و قوه الهی این مهم در سال ۱۳۹۷ حتمی و تعداد ۲۰۰ خانوار در مجتمع در حال احداث این تعاونی ساکن خواهند شد.

طالبی زاده  وجود روحیه ی جهادی ، اتحاد ، همفکری ، همدلی و ید واحدی که در مجموعه هیأت مدیره تعاونی حاکم است را یکی از عوامل موفقیت این تعاونی دانست وافزود: رعایت استانداردها ، اشتغال زایی ، انجام کار با کیفیت همراه با سرعت و … از سایر عوامل موفقیت این تعاونی بوده است.

وی تصریح کرد:مهمترین امری که امروزه در بخش تعاونی ها می توان از آن به عنوان چالش یا مانع نام برد مشکلات مالی و عدم نقدینگی است که قطع به یقین برای هر تعاونی چالش محسوب و مانع روند عملیات اجرایی هر پروژه می باشد . سایر چالش ها و موانع نیز بستگی به تدابیر و اتخاذ تصمیمات هیأت مدیره دارد .



ارسال نظر


آخرین خبرها