کد خبر: 62029 | زمان مخابره: 8:19:21 - چهارشنبه 31 شهریور 1395 | بدون نظر | |

تلاش شهرداری جلب مشارکت مردم و شادی و نشاط آنهاست

شهردار کرمان گفت: هدف شهرداری از برگزاری مراسم های مذهبی و جشن‌ها، علاوه بر گرامیداشت ایام مذهبی، جلب مشارکت مردم و ایجاد شادی و نشاط در آن‌هاست.

به گزارش نشانه نیوز، مهندس علی بابایی در مراسم جشن بزرگ «غدیر» که به مناسبت این عید سعید در کنار دریاچه پردیسان قائم با حضور مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان و مسئولان شهر کرمان برگزار شد؛ ضمن تبریک به همه مسلمان افزود: تلاش ما این است که بتوانیم علاوه بر کارهای عمرانی که در سطح شهر انجام می‌دهیم؛ در راستای ایجاد شادی و نشاط و ارتقای فرهنگ شهروندی گام برداریم.

وی گفت: علیرغم اینکه در حال انجام پروژه‌های متعدد عمرانی در سطح شهر هستیم؛ اما شعار امسال ما در شهرداری «مشارکت مردم» است و در این راستا جلسات متعددی هم برگزار کرده و خواهیم کرد.

مهندس بابایی ادامه داد: در این خصوص تاکنون با کمک معاون فرهنگی اجتماعی و شهرداران محله‌ها اقدامات خوبی هم انجام داده‌ایم که از جمله این اقدامات افتتاح همزمان سه خانه فرهنگ در هفته‌های گذشته و نیز راه‌اندازی خانه فرهنگی در شهرک مطهری است تا مشارکت حداکثری مردم را از این طریق داشته باشیم.

شهردار کرمان همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش از راه‌اندازی تله کابین در مجموعه پردیسان قائم خبر داد و تصریح کرد: تله کابین پردیسان قائم ظرف یک سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی دیگر شهر کرمان هم به زودی با تلاش شبانه‌روزی و همت دست‌اندر کاران به بهره‌برداری می‌رسند و از مردم نجیب و خوب کرمان که در این مدت با صبر و شکیبایی خود به ما کمک کرده و می‌کنند؛ سپاسگزاریم.

شهردار کرمان در پایان با بیان اینکه این جشن کار مشترکی با هم‌کاری صداوسیماست و به‌صورت زنده از سیمای مرکز کرمان پخش می‌شود؛ از مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان و نیز حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی معاون فرهنگی اجتماعی خود که برگزاری این جشن را به عهده داشتند؛ قدردانی و تشکر کرد.

گفتنی است در این جشن که به‌صورت زنده از سیمای مرکز کرمان پخش شد؛ بخش‌های مختلفی از جمله موسیقی سنتی و پاپ، طنز و مسابقه به همراه اهدای جوایز اجرا گردید.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها