کد خبر: 64842 | زمان مخابره: 8:24:02 - چهارشنبه 1 دی 1395 | بدون نظر | |

دکتر پورابراهیمی خبر داد: رئیس سازمان مالیاتی کشور برای حل مشکلات مالیاتی استان به کرمان سفر می‌کند

دکتر پورابراهیمی در تشریح جلسه مجمع نمایندگان استان کرمان  با دکتر تقوی‌نژاد رئیس سازمان مالیاتی کشور گفت: در این جلسه به بررسی و طرح مسئله افزایش نرخ دریافت مالیات در بودجه سال ۹۶ و مشکلات افزایش دریافت مالیات بر فضای کسب‌وکار استان کرمان پرداخته شد.
imageview5
به گزارش نشانه نیوز، دکتر محمدرضا پورابراهیمی در نشست سه شنبه ۳۰ آذر ماه کمیسیون اقتصادی مجلس بامجمع نمایندگان استان کرمان و دکتر تقوی‌نژاد رئیس سازمان مالیاتی کشور ضمن اشاره به حمایت از فعالان اقتصادی استان کرمان افزود: در شرایط رکودی و وضعیت نابسامان اقتصادی، نباید با افزایش مالیات بر اصناف و مشاغل استان، این قشر را با مشکلات بیشتری مواجه کرد.
پورابراهیمی افزود: با هماهنگی وزارت امور اقتصادی و دارایی مقرر شد هفته آینده رئیس سازمان امور مالیاتی کشور برای بررسی بیشتر موضوع و شرکت در نشست تخصصی فعالان اقتصادی استان، به کرمان سفر کنند.
رئیس کمیسیون اقتصادی ادامه داد: علاوه بر حضور دکتر تقوی‌نژاد در جلسه فعالان اقتصادی استان، نمایندگان تشکل‌های اتاق بازرگانی، اتاق تعاون، اتاق اصناف و سایر تشکل‌های اقتصادی استان از جمله پزشکان برای طرح مشکلات و مسائل مالیاتی در جلسه هفته آینده حضور خواهند داشت.
 وی افزود: بایستی در این نشست به یک جمع‌بندی عادلانه در زمینه نرخ رشد مالیات استان براساس نرخ رشد مالیات کشور و سایر استان‌ها برسیم.
وی گفت: همزمان با این نشست، از طریق مجمع نمایندگان استان موضوع مالیات در بودجه سال ۹۶ را در جلسه‌ای با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مطرح و بررسی خواهیم کرد چراکه رفع برخی از مشکلات مطرح در بودجه ۹۶ از جمله مسائل مالیاتی، در حوزه کار سازمان برنامه و بودجه است.



ارسال نظر


آخرین خبرها