کد خبر: 64920 | زمان مخابره: 11:13:42 - دوشنبه 6 دی 1395 | بدون نظر | |

گلایه مادر سردار شهید علی آقا شفیعی از وضعیت حجاب در جامعه

مادر شهید سردار علی آقا شفیعی با تاکید بر چاره اندیشی و اقدام مسوولان برای اشتغال جوانان، از وضعیت حجاب در جامعه ابراز ناراحتی می کند.

photo_2016-12-25_23-04-58

به گزارش نشانه نیوز، سردار شهید علی شفیعی در ۱۸ آبان سال ۴۵ در شهر کرمان به دنیا آمد و بعد از گذراندن فراز و نشیب های بسیار زندگی، با شروع جنگ تحمیلی همراه با هدایای مردمی که به جبهه ها فرستاده می شد، پا به جهاد گذاشت.

وی در عملیات کربلای چهار در سال ۶۵ در حالی که ۲۰ سال بیشتر نداشت و چهار ماه از ازدواجش می گذشت، در محور عملیاتی ام الرصاص بر اثر برخورد ترکش خمپاره، به شهادت رسید.

خانم “سکینه پاک ذات عباسی” مادر سردار شهید علی شفیعی بانوی فداکاری که همراه با پسرش به جبهه می رود و امروز با خاطرات آن دوران روزگار سپری می کند.

وی از ابتدای جنگ تحمیلی در جبهه های غرب و جنوب حضور داشته و امور پشتیبانی انجام داده است، می گوید: اگر شهدا نبودند اگر آنها اینهمه ایثار و فداکاری نمی کردند امروز ما این آرامش و امنیت را نداشتیم.

این مادر عزیز معتقد است: شهدا از جنس دیگری بوده اند و خوش به سعادت آن ها که راه خدا را رفتند و به مقام شهادت رسیدند.

مادر شهید سردار شفیعی ادامه می دهد: توقع ما از مسوولان این است که برای اشتغال جوانان اقدام کنند و چاره ای بیندیشند تا جوانان از این بیکاری بیرون آیند.

این مادر عزیز از وضع حجاب در جامعه نیز اظهار نارضایتی می کند و می گوید: وضع حجاب خیلی خراب است، باید با این بد حجابی در جامعه اسلامی مقابله شود.

وی می گوید: شهدا برای حفظ ایمان، وطن و ناموس مردم به مقام والای شهادت رسیدند و نباید حجاب در جامعه اینگونه باشد.



ارسال نظر


آخرین خبرها