کد خبر: 7072 | زمان مخابره: 8:26:14 - سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 | بدون نظر | |

استاندار کرمان: زمینه برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان کرمان فراهم شده است

استاندار کرمان گفت: با هماهنگی های صورت گرفته زمینه برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور گسترده مردم در این استان فراهم شده است.

به گزارش نشانه نیوز به نقل از روابط عمومی بین الملل استاندرای کرمان، اسماعیل نجارˈ روز دوشنبه در نشست اعضای ستاد انتخابات استان کرمان، افزود: تمامی هیات های اجرایی، نظارت و عوامل امنیتی از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات برخوردار هستند.

وی بیان کرد: با توجه به همزمانی دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به دقت بیشتر نیاز است زیرا وسعت کار نسبت به انتخابات گذشته بیشتر است.

وی ادامه داد: نباید هیچ زمینه ای را برای برخی بهانه جویی ها فراهم کرد و همه باید در مسیر قانون حرکت کنند.

نجار، تصریح کرد: هیات های اجرایی باید در محل های شعب اخذ رای زمینه رفت و آمد رای دهندگان را پای صندوق های فراهم کنند تا رای دهندگان از یک سمت وارد و از سمت دیگر خارج شوند.

استاندار کرمان، گفت: فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم پای صندوق های اخذ رای از مواردی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه های نظارتی در صورت بروز تخلف احتمالی نامزدها به هیچ وجه چشم پوشی نکنند و باید طبق قانون با این افراد برخورد صورت گیرد.

استاندار کرمان ادامه داد: با توجه به اینکه انتخابات شوراهای اسلامی در برخی از روستاهای استان به علت حد نصاب نرسیدن برگزار نمی شود لذا به همین دلیل تعداد شعب اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری بیشتر از شوراهای اسلامی شهر و روستاست.

در این نشست اعضای کمیته های ستاد انتخابات استان پیشنهادهای خود را به این ستاد ارایه کردند.

انتهای پیام



ارسال نظر


آخرین خبرها