کد خبر: 73527 | زمان مخابره: 9:26:57 - سه شنبه 10 بهمن 1396 | بدون نظر | |

تقدیرو تشکر استاندار کرمان و نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی از عملکرد موفق شرکت گاز استان

استاندار کرمان و نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی از عملکرد موفق شرکت ملی گاز ایران و شرکت گاز استان کرمان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش نشانه نیوز، در آیین کلنگ زنی گاز رسانی به شهر های بلوک،عنبر آباد و فاز اول شبکه توزیع شهر جیرفت و ۱۵۶ روستای تابعه که با حضور استاندار کرمان، نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی ، مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه عنبر آباد و بلوک و مردم همیشه در صحنه همراه بود، کلنگ گاز رسانی به شهر های فوق به زمین زده شد.

در ابتدای این مراسم، مهندس رزم حسینی استاندار کرمان و دکتر کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی از عملکرد خوب و قابل تحسین شرکت ملی گاز ایران و شرکت گاز استان کرمان که در امر گاز رسانی در کل استان کرمان و محرومیت زدایی روستاها موفق عمل کرده اند تقدیر و تشکر نمودند.

و در ادامه مهندس ودیعتی مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان اعتبار این ۳ پروژه را  ۹۰ میلیارد تومان با هدف بهره مندی ۶۷ هزار خانوار این مناطق از سوخت پاک گاز طبیعی عنوان نمود و گفت : ۴۳کیلومتر خط تغذیه ، ۸۸۲ کیلومتر شبکه گذاری و همچنین نصب ۶ ایستگاه تقلیل فشار گاز TBS از مشخصات فنی پروژه می باشد.

وی در گزارش خود ادامه داد: شرکت گاز استان کرمان به حول و قوه الهی با همت و تلاش کارکنان خدمتگزار توانسته تاکنون ۵۰ شهر و ۹۲۵ روستا را گازدار نماید و بیش از ۶۰۰ هزار خانوار شهری و روستایی را از این نعمت الهی برخوردار سازد.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها