کد خبر: 83387 | زمان مخابره: 14:34:45 - چهارشنبه 12 تیر 1398 | بدون نظر | |

امام جمعه کرمان: نمودار حرکت تکاملی نیروی انتظامی قابل قبول است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه انتظامی استان کرمان، گفت: شواهد و قراین حکایت از این دارد که نمودار حرکت تکاملی نیروی انتظامی رو به جلو و قابل قبول است.

به گزارش نشانه نیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز چهارشنبه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی در کشور های پیشرفته نیز در خصوص بحث امنیتی و ماموریت های نیروی انتظامی در راس کارها است، تاکید کرد: نیروی انتظامی در سال های اخیر و هر چه به جلو می رویم در حوزه های مختلف در برقراری امنیت پایدار کشور بی نظیر است.
وی به وسعت و موقعیت جغرافیایی استان کرمان و همجواری آن با کویرلوت اشاره کرد و گفت: بسیاری از مسائل در این استان از قدیم الایام ریشه هایی داشته که مبارزه با آنها در حوزه ماموریت نیروی انتظامی است.
امام جمعه کرمان از تلاش های فرمانده سابق انتظامی استان کرمان تقدیر و تاکید کرد: سردار بنی اسدی فر در ماموریت های محوله به خوبی اقدام کرده و ضمن تعامل با سایر مجموعه های دست اندرکار به صورت مستقل به فعالیت های خود پرداخته و در مجموع معدل بسیار خوبی از خود بر جای گذاشته است.
حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه اخلاق محوری یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی به ویژه برای نیروی انتظامی است، تاکید کرد: نیروی انتظامی در اوج اقتدار باید با رافت با مردم برخورد کند که این مهم در دوران مدیریتی سردار بنی اسدی به خوبی قابل مشاهده بوده است.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها