کد خبر: 98057 | زمان مخابره: 12:57:35 - یکشنبه 21 دی 1399 | ارسال نظر مسدود است. | |

راه‌اندازی دبیرخانه دائمی ویژه برنامه «هم‌دانشگاهی» بزرگداشت شهید سلیمانی در کرمان

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان از راه‌اندازی و ایجاد دبیرخانه دائمی ویژه برنامه هم دانشگاهی بزرگداشت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در استان کرمان خبر داد.

راه‌اندازی دبیرخانه دائمی ویژه برنامه «هم‌دانشگاهی» بزرگداشت شهید سلیمانی در کرمان

به گزارش نشانه نیوز، حجت‌الاسلام علی عارفی اظهار کرد: پس از برگزاری ویژه برنامه هم‌دانشگاهی، مسئولان نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در نشستی تصمیم گرفته‌اند تا دبیرخانه دائمی این ویژه برنامه در استان کرمان ایجاد و راه‌اندازی شود تا بتواند برگزاری این مراسم را فرماندهی و سازماندهی کند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در تشریح برگزاری این ویژه برنامه گفت: در سالگرد شهید مقاومت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران بزرگوار ایشان، قرار بر این شد جلسه‌ای در کرمان به‌صورت مجازی به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شود که در این زمینه ما همکاری خوب ریاست دانشگاه علوم پزشکی و استقبال ایشان را داشتیم که جا دارد از دکتر رشیدی‌نژاد به خاطر حمایت‌های معنوی و مادی قدردانی کنم.

 وی ادامه داد:  پیشنهاد دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور بر این بود که این ویژه برنامه به صورت نیمه‌حضوری و مجازی برگزار شود و همچنین مسئولیت نرم‌افزاری برنامه‌ها، اجرا و محتوا  به عهده دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان باشد و از سایر دانشگاه‌های دیگر استان استفاده شود.

عارفی اضافه کرد: در نشستی که به‌منظور برنامه‌ریزی بیشتر در تهران و با حضور معاون وزارت بهداشت، معاون وزارت علوم به ریاست  نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، معاون  و مدیر امور سیاسی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور برگزار شد، قرار شد که این ویژه برنامه به‌صورت نیمه‌حضوری و مجازی با برد ملی و بین‌المللی برگزار شود.

 به گفته وی در این نشست قرار شد مسئولیت محتوا، اجرای صحنه، برنامه‌ریزی بر عهده دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان باشد و وظیفه پشتیبانی و حمایت  از طرف روسای دانشگاه‌های استان کرمان شامل شهید باهنر، آزاد اسلامی، فرهنگیان و بسیج دانشجویی  استان انجام گیرد.

  عارفی گفت: به‌دنبال برگزاری نشست‌های تهران، نشست برنامه‌ریزی  با حضور روسای دانشگاه‌های استان با ریاست رئیس دانشگاه شهید باهنر نیز در کرمان برگزار شد که قرار شد بخش محتوایی و برنامه‌ریزی، اجرا و تنظیم محتوا بر عهده دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان  باشد و قرار شد دانشگاه باهنر تالار وحدت این دانشگاه را در اختیار بگذارد و در پشتیبانی مشارکت کند و دانشگاه آزاد نیز کمک مالی را متقبل شود و دانشگاه فرهنگیان و بسیج دانشجویی  بخش نمایشگاهی و همکار ی با انتظامات را بر عهده داشتند.

به گفته وی برای برگزاری این رویداد در زمینه برنامه‌ریزی نزدیک  10 جلسه در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد و ثمره آن برگزاری این ویژه برنامه با وجهه ملی و بین‌المللی بود که برخی از روسای دانشگاه‌های کشور عراق به‌صورت آنلاین این ویژه برنامه را دنبال کردند.

وی گفت: ویژه برنامه هم دانشگاهی از نظر فنی و برنامه‌ریزی و اجرا مورد پسند میهمانان به‌ویژه افرادی که دارای اطلاعات فنی بودند، واقع شد و تحسین برانگیز بود. به‌صورتی که معاونت فرهنگی سیاسی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور این برنامه را بهترین برنامه اجراشده در کشور عنوان کرد.

عارفی از تمامی دوستان و همکارانی که سهم عظیمی در اجرای برنامه داشتند؛ دانشگاه‌های شهید باهنر، آزاد اسلامی، فرهنگیان  و بسیج دانشجویی قدردانی کرد.

 وی در پایان گفت: امیدوارم با راه‌اندازی دبیرخانه دائمی این ویژه برنامه دبیر آینده این دبیرخانه  بتواند راهی که آغاز شده را به زیبایی  بهتر در سال‌های آینده  طی کند.




ارسال نظر براي اين مطلب مسدود شده است.


آخرین خبرها