کد خبر: 99137 | زمان مخابره: 15:04:37 - جمعه 1 اسفند 1399 | بدون نظر | |

شهردار شهر جهانی شهداد: از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت می کنیم

شهردار شهداد بعد از اقامه نماز جمعه در بین نماز گزاران در مسجد آیت الله بروجردی گفت:شهر جهانی شهداد ظرفیت های فوق العاده ای در حوزه گردشگری دارد که باید بیش از این در این حوزه ورود کرد و ما نیز در مجموعه شهرداری از سرمایه گذاران حمایت و تسهیل گر آنان خواهیم بود.


به گزارش نشانه نیوز، مهندس محمد علی بهرامی ضمن تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر شهداد به خاطر اعتماد و انتخاب ایشان به عنوان شهردار شهداد خاطر نشان کرد:طی دو هفته ای که در شهرداری شهداد فعالیت خود را آغاز و در جلسات مختلف شورا شرکت کردم یک عزم جدی جهت پیشبرد اهداف در شورا دیدم که باید با همراهی مردم عزیز و حمایت امام جمعه محترم تا پایان دوره پنجم شورا جهت ارائه خدمات فرهنگی،اجتماعی و بویژه امور عمرانی گام های موثری برداریم.


شهردار شهداد همچنین تصریح کرد:پروژه تعریض خیابان امام خمینی به عنوان گذر اصلی گردشگران که در دست اقدام می باشد با سرعت بیشتری ادامه می یابد و عملیات کف سازی و پیارو سازی این خیابان هم از هفته آینده اجرایی و بخشی از معابر مهم شهر نیز تا پایان سال آسفالت خواهد شد.


وی با اشاره به وجود جاذبه های مذهبی شهداد همچون حوزه های علمیه خواهران و برادران و وجود بارگاه ملکوتی حضرت امام زاده زید (ع )عنوان کرد:باید از همه ظرفیت ها و افکار،بویژه جوانان و افراد با تجربه جهت پیشرفت و آبادانی شهر جهانی شهداد استفاده کرد.


مهندس بهرامی با اشاره به اجرای پروژه گاز رسانی در شهداد از مردم خواست جهت تکمیل پرونده های مربوطه و اخذ مجوز های لازم به شهرداری مراجعه نمایند.

وی در پایان با اشاره به معوق شدن حقوق پرسنل شهرداری خاطر نشان کرد:به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر پیگیر هستیم تا بتوانیم قبل از سال جدید بخشی از حقوق معوقه کارکنان را پرداخت و حقوق معوق را به حداقل برسانیم.


شایان ذکر است جمعه برابر با اول اسفندماه میز خدمت نیز توسط شهرداری شهداد در مراسم نماز جمعه بر پا شد.







ارسال نظر


آخرین خبرها