کد خبر: 117181 | زمان مخابره: 12:20:09 - چهارشنبه 29 شهریور 1402 | بدون نظر | |

موافقت با عضویت ۲۵ هنرمند کرمانی در صندوق اعتباری هنر

جلسه کارگروه ارزیابی شرایط متقاضیان عضویت و تمدید عضویت در صندوق اعتباری هنر برگزار و پس از ارزیابی مدارک با عضویت ۲۵ نفر از هنرمندان کرمانی موافقت شد.
به گزارش  نشانه نیوز و به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ کارگروه ارزیابی شرایط متقاضیان عضویت و تمدید عضویت در صندوق اعتباری هنر این هفته با حضور اعضا در رشته‌ هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، موسیقی و سینما در دفتر معاون امور هنری و سینمایی اداره کل برگزار شد.

وحید محمدی در این جلسه با بیان اینکه در قبال افرادی که به‌صورت حرفه‌ای و موثر فعالیت هنری انجام می‌دهند مسئولیت داریم، گفت: ملاک اصلی ارزیابی فعالیت هنرمندان در عرصه هنرهای تجسمی لزوماً برپایی نمایشگاه و استقبال مردمی از آن خواهد بود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: باید در زمینه فروش آثار ممتاز هنری فرهنگ‌سازی کنیم و همچنین فعالیت مستمر در زمینه آموزش، تولید و خدمات هنری وابسته نیز مورد حمایت ویژه قرار گیرد.

در این جلسه پس از بررسی پرونده و مدارک و مستندات هر یک از متقاضیان، پرونده هشت نفر در رشته هنرهای تجسمی، چهار نفر در رشته هنرهای نمایشی، هشت نفر در رشته موسیقی و پنج نفر در رشته سینما مورد تایید قرار گرفت.

گفتنی است، هنرمندانی که عضویتشان توسط کارگروه تایید و برای آنها معرفی‌نامه صادر می‌شود باید با مراجعه به سایت صندوق اعتباری هنر نسبت به بارگذاری معرفی‌نامه عضویت و مستندات هنری در فیلدهای مربوطه اقدام نمایند تا پس از تکمیل فرایند عضویت از خدمات صندوق بهره‌مند شوند.



ارسال نظر


آخرین خبرها