کد خبر: 11730 | زمان مخابره: 9:39:12 - یکشنبه 17 شهریور 1392 | بدون نظر | |

برخورد با بیش از ۱۴۰ تبلیغ کننده غیر مجاز در شهر کرمان/افتتاح مجموعه اختصاصی پینت بال در کرمان

مدیر واحد اجرائیات و امور انتظامی شهرداری کرمان از برخورد با بیش از ۱۴۰ تبلیغ کننده غیر مجاز در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش نشانه نیوز، رضا میرزایی افزود: این تعداد تبلیغ کننده طی پنج ماه گذشته از سطح شهر کرمان جمع آوری شدند.

وی اضافه کرد : بیشتر آنها اقدام به تبلیغ مراکز آموزشی به صورت بروشور می کردند که با آنها برخورد شد.

 وی با بیان اینکه بخش دیگری از تبلیغ کنندگان اقدام به نصب برگ های تبلیغاتی بر روی دیوارهای شهری نمودند ،یاداور شد : برای جلوگیری از نازیبایی چهره شهر ستون های تبلیغاتی توسط شهردای در نقاط مختلف شهر نصب شده است تا تبلیغ کنندگان برای تبلیغ کالا ،فعالیت ها و اقدام خود از این مکان ها استفاده کنند.

میرزایی ضمن اشاره به انجام برخی تبلیغات غیر مجاز به صورت نصب برچسب بر روی درب منازل  ، اضافه کرد : این اقدام غیر قانونی پیگرد قانونی دارد و شهروندان می توانند در صورت مشاهده این گونه تخلف با این واحد تماس حاصل نمایند.

افتتاح مجموعه اختصاصی پینت بال در کرمان

خبر دیگر اینکه،  مجموعه اختصاصی پینت بال در کرمان باحضور مدیران و ورزشکاران استانی وکشوری افتتاح شد.

مجموعه اختصاصی پینت بال کرمان به عنوان یکی از بهترین مجموعه های اختصاصی پینت بال درکشور روز گذشته  با حضور شماری از مدیران و ورزشکاران استانی وکشوری افتتاح شد.

کاپیتان تیم ملی پینت بال داتیس ایران درحاشیه افتتاح این مجموعه اظهار کرد: مجموعه اختصاصی پینت بال کرمان یکی از بهترین و فنی ترین مجموعه های اختصاصی پینت بال درکشور است.

بابک اسماعیلی با بیان اینکه مجموعه اختصاصی پینت بال کرمان در دنیا نیز جزء بهترین ها محسوب می شود،افزود: این مجموعه می تواند میزبان خوبی برای رقابت های ملی وبین المللی به شمار آید.

وی ورزش پینت بال را ورزشی بسیار سریع و جذاب معرفی وخاطرنشان کرد: هم اکنون شرایط بسیار مناسبی برای فعالیت ورزشکاران این رشته و حتی آموزش علاقه مندان در کرمان ایجاد شده است.

کاپیتان تیم ملی پینت بال داتیس ایران درباره وضعیت تیم ملی پینت بال کشورمان نیز گفت:در حال حاضر این تیم در شرایط خوبی قرار دارد و می‌تواند با حضوردر جام جهانی این رشته، درکنار پنج تیم برتر جهان قرار گیرد.

 وی با اشاره به اینکه رقابت های جهانی پینت بال امسال به میزبانی فرانسه برگزار خواهد شد،تصریح کرد: تیم ایران تاکنون برای چهار بار قهرمان آسیا شده و می تواند توانایی های خود را در سطح جهان نیز نشان دهد.

اسماعیلی، با تاکید بر اینکه  هر یک از بازیکنان تیم ملی پینت بال ایران تجربه حضور در۴۰۰ مسابقه را دارند،خاطرنشان کرد: تجربه مهمترین سرمایه ملی پوشان این رشته ورزشی است.

 وحید شعبانی مسئول آکادمی پینت‌بال کرمان نیز در این مراسم افتتاح آکادمی پینت‌بال کرمان اظهار داشت: این آکادمی با نام باشگاه اسناپیر از امروز کار خود را آغاز می‌کند.

وی با اشاره به احداث این باشگاه در فروردین ماه سال جاری تصریح کرد: با در اختیار گذاشتن زمین این مجموعه از سوی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمان راه‌اندازی آن به مدت ۶ ماه با هزینه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شد.

شعبانی از افتتاح فاز نخست برای برگزاری مسابقات خبر داد و عنوان کرد: فازهای تفریحی این مجموعه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و آکادمی پینت‌بال کرمان مطابق با استانداردهای روز جهان آماده برگزاری و میزبانی رقابت‌های قهرمانی کشور و بین‌المللی است.

وی خاطرنشان کرد: دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی به زودی در این آکادمی برگزار می‌شود.

در پایان مراسم افتتاح تیم‌های تورنادو کرمان و تیم ملی داتیس پینت بال ایران یک دیدار دوستانه را برگزار کردند.

پیشرفت ۵۰ درصدی عملیات آسفالت جاده طاهر آباد

خبر دیگر اینکه، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری کرمان از پیشرفت ۵۰ درصدی عملیات آسفالت جاده طاهر آباد تاکنون خبر داد.

مهندس ایرج رحمانی یاداور شد : عملیات زیرسازی این جاده از هفتم مردادماه آغاز شده است ، ادامه داد: تلاش این سازمان در جهت اجرای هرچه سریع تر این طرح  و تسریع در عبورو مرور رانندگان است

تجدید میثاق اعضای شورای اسلامی شهر کرمان با شهدا

خبر دیگر، اعضای دوره‌ی چهارم شورای اسلامی شهر کرمان، در اولین روزهای کاری خود، صبح امروز با حضور در گلزار شهدای این شهر، با شهدا تجدید میثاق کردند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در این مراسم با اشاره به وجود هزار شهید با نام و بیست شهید گمنام در گلزار شهدای کرمان، گفت: هرکدام از این شهدای بزرگوار، یک ستاره در آسمان این روزگار هستند.

محمدرضا حسنی سعدی با تاکید بر این‌که ما وام‌دار و مدیون این شهدای بزرگوار هستیم؛ اظهار داشت: در کشور، ۲۲ هزار و ۹۴۴ شهید وجود دارد؛ ضمن این‌که به گفته‌ی برخی ۵ هزار نفر و به روایت دیگر ۷ هزار شهید بزرگوار هم مفقود هستند.

وی افزود: اگر این شهدای بزرگوار جان خود را تقدیم نمی‌کردند؛ امروز ما در این آرامش، امنیت، آسایش و عزت به سر نمی‌بردیم.

حسنی سعدی با بیان این‌که هر کدام از این شهدا، قهرمانان و پهلوانانی بودند که با نثار جان خود، آسایش و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند؛ خطاب به اعضای شورای چهارم گفت: امیدواریم اکنون که کار خود را با میثاق با شهدای بزرگوار آغاز کرده‌اید؛ پس از این دوره‌ی چهارساله، زیباترین کارنامه را در زندگی خود به جا بگذارید.

وی هم‌چنین از زحمات شورای سوم و «ابوالقاسم سیف‌الهی» شهردار سابق کرمان نیز تقدیر کرد.

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان هم در این مراسم اظهار داشت: اعضای شورا امروز در اولین روزهای کاری خود به گلزار شهدا آمده‌اند تا با تجدید پیمان با شهدای بزرگوار، تجدید قوا کنند تا راه خود را با آرامش و اطمینان ادامه دهند.

حجت‌الاسلام ربانی افزود: حضور ما در گلزار شهدا به این دلیل است تا از راهی که شهدا رفته‌اند؛ فاصله نگیریم؛ بنابراین باید از شهدای بزرگوار قوت و نیرو بگیریم تا در مسیر درست به سمت مقصد و هدف نهایی حرکت کنیم.

وی با بیان این‌که تک تک این شهدای بزرگوار، نظاره‌گر ما هستند؛ اظهار داشت: شهدا، خورشیدی روشنی‌بخش و گرما‌بخش برای ما و ملت ما هستند و باید تلاش کنیم تا ادامه دهنده‌ی راه این شهدای بزرگوار باشیم.

لازم به ذکر است در پایان مراسم، اعضای شورای شهر کرمان، به نثار گل و غبارروبی قبور شهدا پرداختند.

 

 



ارسال نظر


آخرین خبرها