کد خبر: 120445 | زمان مخابره: 11:13:25 - شنبه 12 اسفند 1402 | بدون نظر | |

چه کسانی از کرمان به دوازدهمین دوره مجلس راه یافتند؟

براساس اعلام ستاد انتخابات کشور منتخبان دوازدهمین دوره مجلس در حوزه‌های انتخابیه کرمان را اینجا ببینید.

به گزارش نشانه نیوز،  براساس اعلام ستاد انتخابات کشور منتخبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه کرمان به شرح زیر اعلام شده است:

در حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهرج، نرماشیر و گنبکی: موسی غضنفرآبادی با ۶۸ هزار و ۳۵۴ رای از ۱۳۴ هزار و ۴۶۵ رای صحیح  به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد بهنام سعیدی با ۳۷ هزار و ۶۲۱ رای از ۱۴۲ هزار و ۵۹۲ رای صحیح   به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار احمد انارکی محمدی با ۵۶ هزار و ۴۹۲ رای از ۱۱۷ هزارو ۲۶۹ رای صحیح به عنوان منتخب مردم به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان عبدالحسین همتی با ۲۸ هزار و ۳۴۴ رای از ۶۴ هزار و ۱۲۶ رای صحیح به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر، محمد معتمدی زاده با ۵۳ هزار و ۷۱۵ رای از ۱۰۴ هزار و ۳۰۷ رای صحیح به دوازدهمین دوره مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه شهربابک غلامرضا نویدی با ۱۸ هزار و ۳۰۲ رای از ۳۳ هزار و ۸۷۶ رای صحیح  به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه کهنوج، رودبار جنوب، فاریاب، قلعه‌گنج، منوجان و جازموریان،  منصور شکراللهی با کسب ۸۲ هزار  و ۵۸۶ رای از بین ۱۵۸ هزار و ۷۱۲ رای صحیح به دوازدهمین دوره مجلس شواری اسلامی راه یافت.
در حوزه انتخابیه کرمان و راور، شهباز حسن پور بیگلری با کسب ۷۴ هزار و ۲۱۹ رای و مجید دوستعلی با کسب ۷۱ هزار و ۵۶۶ رای صحیح به مجلس راه یافتند.
در حوزه انتخابیه  بافت، رابر و ارزوئیه، یاسر سلیمانی با کسب ۲۴ هزار  و ۹۱۱ رای به دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافت.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها