کد خبر: 120935 | زمان مخابره: 12:03:20 - یکشنبه 26 فروردین 1403 | بدون نظر | |

با حضور در جوار مزار سیدالشهدا جبهه مقاومت صورت می‌گیرد؛ اجتماع مردمی «پایتخت مقاومت» در حمایت از پاسخ موشکی ایران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری اجتماع مردم کرمان در حمایت از پاسخ موشکی ایران در جوار مزار حاج‌قاسم خبر داد.
به گزارش نشانه نیوز، حسین انجم‌شعاع در گفتگویی، با اشاره به حملات مقتدرانه نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت: با این عملیات و حمله، دل همه مردم ایران خوشحال شد؛ چراکه همه مردم منتظر بودند تا جمهوری اسلامی ایران جواب گستاخی رژیم منحوس صهیونیستی را بدهد و با این عملیات، دل تمامی مردم ایران و آزادی‌خواهان جهان خوشحال شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: از شب گذشته مردم با اجتماعات، خوشحالی خود را ابراز کردند و همچنین در بسیاری از کشورهای جهان مردم با اجتماع در میادین اصلی، خوشحالی خود را نسبت به این اقدام نیروهای مسلح و به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌نمایش گذاشتند.

وی با تأکید بر اینکه ان‌شاءالله این اقدام مقتدرانه شروعی برای نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود، عنوان کرد: مردم شهر کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام و دیار مقاومت نیز عصر امروز ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در جوار مزار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی اجتماع خواهند کرد تا از حرکت مقتدرانه جمهوری اسلامی حمایت و اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی محکوم کنند.



ارسال نظر


آخرین خبرها