کد خبر: 120954 | زمان مخابره: 12:35:05 - دوشنبه 27 فروردین 1403 | بدون نظر | |

بارش ها از امشب، میهمان کرمانی ها می شوند

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از اواخر وقت امشب با ورود سامانه بارشی، بارش ها مناطقی از استان کرمان را در بر می گیرد.

به گزارش نشانه نیوز، مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان، صاف تاکمی ابری است، گفت: از اواخر وقت امروز تا صبح چهارشنبه با فعالیت سامانه بارشی، بارش ها مناطقی از جنوب، مرکز و جنوب غربی استان کرمان را در برمی گیرد.

وی افزود: عمده بارش ها برای روز سه شنبه است که احتمال سیلابی شدن مسیل ها در مناطق جنوبی استان کرمان و آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان داشت: همچنین افزایش ابر و وزش باد برای مناطق جنوبی استان کرمان پیش بینی می شود که کاهش دید را به صورت لحظه ای در این مناطق داریم.

وی تصریح کرد: تا روز پنج شنبه، روند افزایشی دما را در سطح استان خواهیم داشت که با خروج سامانه بارشی پایان هفته، کاهش دما را در سطح استان شاهد هستیم.

سلاجقه بیان داشت: میانده جیرفت در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۲ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه و لاله زار با دمای ۲ درجه سانتیگراد زیرصفر، خنک ترین منطقه استان کرمان به ثبت رسیده اند.

وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۵ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی افزود: در بین ایستگاه های هواشناسی استان کرمان، بعد از لاله زار، شهربابک، کوهبنان و راین با دمای ۳ درجه سانتیگراد خنک ترین شهرهای استان کرمان بودند.



ارسال نظر


آخرین خبرها