کد خبر: 121035 | زمان مخابره: 12:58:33 - سه شنبه 28 فروردین 1403 | بدون نظر | |

آغاز باران در کرمان؛ هواشناسی: بارش‌ها چهارشنبه به اوج می‌رسد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمان با اشاره به آغاز بارش‌ها در جنوب و شرق استان طی امروز(سه‌شنبه) گفت: در ساعات بعد از ظهر و شب بارش‌ها در مناطق جنوب و غرب این استان شدت خواهد گرفت البته اوج بارش‌ها در این مناطق برای روز چهارشنبه خواهد بود.

به گزارش نشانه نیوز، میترا یاوری با اشاره به اینکه تا این لحظه بارش‌ها در جیرفت، برخی دیگر مناطق جنوبی استان و بم اتفاق افتاده افزود: تاکنون بارش‌ها در میانده (روستایی در دهستان دولت‌آباد بخش مرکزی شهرستان جیرفت ) با ۵.۵ میلیمتر ثبت شده است.

وی ادامه داد: به‌تدریج طی ساعات بعد از ظهر مرکز استان نیز درگیر بارش‌ها خواهد شد و شاهد بارندگی در کلانشهر کرمان نیز خواهیم بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمان ادامه داد: بارش‌ها در مرکز استان به‌ویژه در کلانشهر کرمان مانند مناطق جنوبی استان شدید نخواهد بود.

وی گفت: همانطور که در هشدار قرمز هواشناسی اعلام کردیم بیشینه بارش‌ها تا میزان ۸۰ میلیمتر در حومه شهرستان‌های بافت، رابُر، اُرزوییه، کهنوج، قلعه گنج، منوجان، رودبار جنوب، جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، بم، نرماشیر، ریگان و فهرج خواهد بود.

یاوری تاکید کرد: با توجه به شدت بارش‌ها به‌ویژه در مناطق جنوبی استان، مردم نسبت به توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها احتیاط لازم را داشته باشند.



ارسال نظر


آخرین خبرها