کد خبر: 121070 | زمان مخابره: 13:57:31 - چهارشنبه 29 فروردین 1403 | بدون نظر | |

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش: ارتش یکی از ارکان اصلی اقتدار کشور است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: امروز ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح به چنان بازدارندگی و بالندگی رسیده که به‌عنوان یکی از ارکان اصلی امنیت در اقتدار و ماندگاری کشور است.

به گزارش نشانه نیوز، امیر غلامعلیان صبح امروز ۲۹ فروردین ماه در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در پادگان ۰۵ کرمان اظهار کرد: برنامه‌های دهه ارتش از ۲۱ فروردین ماه آغاز شد.

وی با یادآوری فرمان تاریخی امام راحل در خصوص ارتش و نقش شهید قرنی در سرکوب توطئه فتنه‌گران افزود: ارتش نقش اصلی در جلوگیری از تجزیه کشور در سال اول انقلاب اسلامی داشت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش بیان کرد: حضور ارتش در دفاع مقدس، بازسازی کشور و به‌عنوان بازوی ولایت در حفظ بازدارندگی بر کسی پوشیده نیست و امروز ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح به چنان بازدارندگی و بالندگی رسیده که به‌عنوان یکی از ارکان اصلی امنیت در اقتدار و ماندگاری است.

وی با بیان این مطلب که سربازان صادق برای نظام جمهوری اسلامی هستیم، تصریح کرد: قطعا بازدارندگی‌ای که امروز نصیب جمهوری اسلامی شده در سایه رهبری داهیانه و گوش دادن به فرمایشات مقام معظم رهبری توسط نیروهای مسلح است.

امیر غلامعلیان افزود: امنیت در سرتاسر مرزهای ما برقرار است که نتیجه حضور نیروهای ارتش در مرزهای جمهوری اسلامی ایران است و یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق در سرحدات مرزی در سیستان و بلوچستان و نوار ساحلی دریای عمان و خلیج فارس حضور دارند.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها