کد خبر: 121118 | زمان مخابره: 9:34:02 - دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 | بدون نظر | |

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان خبر داد: ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان از وصول جریمه ۱۲ میلیارد و ۷۵۳ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در شهرستان سیرجان خبر داد.
 به گزارش نشانه نیوز و  به نقل از روابط عمومی تعزیرات؛ ارسلان میری گفت: پرونده حمل ۲۹ هزار لیتر نفت‌وگاز به ارزش هفت میلیارد و ۷۵ میلیون‌ ریال خارج از ضوابط تعیینی دولت در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سیرجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات‌ حکومتی کرمان افزود: شعبه پس از بررسی و باتوجه‌به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه‌بر ضبط فرآورده کشف شده، متخلف ردیف اول را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش سوخت‌های کشف شده محکوم کرد.

به گفته میری، شعبه هفت میلیارد و ۷۵ میلیون ریال معادل ارزش سوخت های کشف شده به‌جای ارزش وسیله نقلیه به جریمه اضافه و متخلف ردیف اول را جمعا به پرداخت ۲۱ میلیارد و ۲۲۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان افزود: شعبه همچنین متخلف ردیف دوم را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

میری گفت: با قطعی شدن حکم و پیگیری شعبه اجرای احکام ۱۲ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال جریمه وصول شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی در پایان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان سیرجان این محموله قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.راه آرمان کرمان



ارسال نظر


آخرین خبرها