کد خبر: 36594 | زمان مخابره: 8:38:38 - پنجشنبه 6 شهریور 1393 | بدون نظر | |

امنیت کنونی جامعه حاصل خون شهداء و داشتن رهبری دوراندیش است

رئیس دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان کرمان گفت: اگر امروزه امنیتی وجود دارد به دلیل خون شهدا و رشادت های بسیجیان است و اگر در دیگر نظام های دنیا انقلابشان عمری نمی کند به دلیل نداشتن رهبری دور اندیش است .

به گزارش نشانه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین”محمد امیر ابراهیمی” در مراسم روز قشر بسیج کارمندی گفت: امام راحل با تشکیل بسیج، انقلاب را برای همیشه بیمه کرد و بهترین نهال را برای نگهداری انقلاب کاشت.

وی ادامه داد: این نهال در همه خانه ها با عزت ریشه دوانده و هر روز که می گذرد استقامت این ریشه بیشتر می شود .

این مقام قضایی تصریح کرد: شهدا با قرب الهی به شهادت رسیدند و این مقام را دریافت کردند زیرا مقدماتش را خودشان فراهم کردند و اخلاص بودند در غیر اینصورت گروه زیادی برای نزدیک شدن به خداوند در تلاش بودند و این سعادت نصیبشان نشد .

ابراهیمی افزود: شهادت پایان دادن به حیات درخشان یک انسان است و شهیدان به آسانی به این مقام نرسیدند بلکه آنها خود را از تمام آلودگی ها پاک کرده بودند.

رئیس دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان کرمان ادامه داد: امروزه دیگر خبری از جنگ رو در رو نیست اما در جنگی سخت تر قرار گرفته ایم .

وی بیان کرد: دشمنان با از بین بردن غیرت مردان توسط شبکه های ماهواره ای جنگی نرم را شروع کردند که تاثیرش را متاسفانه در جامعه مشاهده می کنیم.

ابراهیمی اظهار کرد: همه می دانیم که دیدن شبکه های ماهواره ای حرام است اما گروه زیادی به این موضوع توجه ای نشان نمی دهند .

رئیس دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان کرمان گفت: امید است جوانان با کناره گیری از ماهواره و شبکه های اجتماعی دیگر که غیرتشان نشانه گرفته می شود دوری کرده و دشمنان را از رسیدن به اهداف خود مایوس کنند.

وی بیان کرد: شهیدان با کاری حسینی کشور ما را آباد کردند و امروزه ما باید با توجه به خانواده آنها دین خود را ادا کنیم و اگر امروزه گروهی به مقامی رسیده اند باید بدانند حاصل رنج و تلاش شهیدان است .

وی اظهار کرد: توجه به بیت المال یکی دیگر از مسایلی بود که شهدا و ائمه به آن توجه بسیاری داشتند امری که امروزه در نظرهمگان به فراموشی سپرده شده است.

رئیس دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: اگر ذره ای از توجه به بیت المال در وجود مسئولین امروزی بود پرونده های اختلاص سه هزار میلیاردی و امثال آن تشکیل نمی شد.



ارسال نظر


آخرین خبرها