کد خبر: 36598 | زمان مخابره: 8:45:27 - پنجشنبه 6 شهریور 1393 | بدون نظر | |

همت مسئولین بر فراهم کردن فرصت اشتغال بیشتر باشد

درجلسه کارگروه اشتغال شهرستان کرمان که به ریاست محمدعلی توحیدی فرماندار کرمان برگزار گردیدمیزان تحقق سهمیه اشتغال این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت .

به گزارش نشانه نیوز، فرماندار کرمان ضمن اشاره به عنایت ویژه استاندار به بحث اشتغال خاطرنشان کرد : آقای رزم حسینی به جد موضوعات اقتصادی را پیگیری می نمایند شعار ایشان توسعه در سایه ولایت است به همین دلیل هم ایده مثلث توسعه را ارائه دادند .

وی گفت : طبق آمار وضعیت شهرستان کرمان در زمینه اشتغال از متوسط استان بهتر است لکن انتظار ما از مدیران کارکشته و با سابقه کرمان بیشتر است چراکه شهر کرمان باید علاوه بر کار خود ، بار برخی از مناطق شهرستان را نیز به دوش بکشد .

رئیس کارگروه اشتغال شهرستان ادامه داد : امسال آمارها و تعهدات واقعی تر شده و سهم دستگاهها کاهش پیدا کرده است .

وی افزود : در سال ۹۰ میزان تعهد شهرستان کرمان برای ایجاد اشتغال ۹۲۵۸ نفر بود که به میزان ۱۴۵ % محقق شد .سال ۹۱ تعهد ما ۱۴۹۶۴ نفر بود که شهرستان کرمان با ۱۰۷ درصد تحقق ، آمار خوبی ارائه داد . همچنین سال ۹۲ را با ۸۱۳۱ نفر سهمیه با ۹۳ % تحقق به پایان رساندیم .

توحیدی سهمیه شهرستان کرمان در سال جاری را ۶۷۱۲ نفر عنوان و تصریح کرد : از ابتدای سال با ایجاد اشتغال به میزان ۶۴۱ نفر حدود ۱۰ % از سهمیه مذکور محقق شده که البته این روند باید با شتاب بیشتری دنبال شود تا بتوانیم در پایان سال به تعهدات خود به صورت کامل عمل نماییم .

وی یادآور شد : ادارات صنعت معدن تجارت ، کمیته امداد حضرت امام (ره) ، صندوق مهر امام رضا (ع) ، شرکت نگار نصر ، جهاد کشاورزی ، حمل و نقل و پایانه ها ، آموزش و پرورش ، میراث فرهنگی و صنایع دستی و بهزیستی به ترتیب بیشترین تعهدات را دارند و سهمیه سایر ادارات کمتر از این میزان است .

 



ارسال نظر


آخرین خبرها