کد خبر: 36604 | زمان مخابره: 8:54:32 - پنجشنبه 6 شهریور 1393 | بدون نظر | |

دیدار مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان با خانواده شهداء و ایثارگران

در مراسمی با حضور محمد علی ودیعتی مدیر عامل ، اعضاء محترم هیئت رئیسه و تعدادی از مدیران ، مسئولین و با همکاری امور ایثارگران شرکت گاز به پاس قدردانی و نکوهداشت خدمات مرحوم جانباز متوفی رضا بالی آقا و مردان بی ادعای هشت سال دفاع مقدس با خانواده های ایثارگران و شهداء و جانبازان دیدار و ضمن گفتگو با این عزیزان از نزدیک با مسائل آنان آشنا و یاد و خاطره ی آنان را گرامی داشته و از آنان تجلیل شد.

به گزارش نشانه نیوز، مهندس ودیعتی در ابتدا یاد همکار جانباز تازه از دست رفته مرحوم رضا بالی آقا را گرامی داشتند و از خدمات ارزنده آن مرحوم و اقدامات ارزنده ای که در شرکت کاز استان انجام داده اند تقدیر و تشکر نمودند.

وی ادامه داد: امنیت و آسایش کشور را مرهون ایثار و از خود گذشتگی و رشادت های جوانانی دانست که با نثار خون پاک خویش عزت و اقتدار مردم و نظام را تضمین کردند.ایشان همچنین یکی از محوری ترین        برنامه های شرکت گاز را تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان و بسیجیان دانست و گفت : پاسداری از خون شهیدان و احترام به زحمات ملت بزرگ ما در آن است که روز به روز حرکت در راه اسلام، سریعتر و صحیح تر گردد و جامعه و مردم ادامه دهنده برای شهیدان باشند تا انقلاب اسلامی ایران به صاحب اصلی آن مهدی موعود (عج) تحویل شود . ایشان در ادامه گفت: تکریم شهیدان به آن هست که ملت هرگز در برابر سلطه گران مستکبر سر خم نکند و در برابر ستم گران با بصیرت و تحت لوای ولایت فقیه ایستادگی نمایند .

وی در ادامه افزود : ایثار و ایثار گری مختص دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نیست و اکنون در موقعیت کنونی خدمت به مردم و ارائه خدمات مطلوب نیاز ایثار محسوب می شود و وظیفه ما در این برهه از زمان تلاش و کوشش در جهت تحقق اهداف انقلاب می باشد.

در ادامه این دیدار که در شرکت گاز انجام گرفت ، با صحبت ها و درد دل های همکاران ایثارگر و فرزندان شاهد ادامه یافت و راهکارهای اجرایی ارائه شد.

محمد علی ودیعتی ضمن قدردانی از خانواده معزز شهداء و جانبازان دفاع مقدس گفت : از خداوند متعال علو درجات شهیدان عزیز و شادی ارواح طیبه آنان، و نیز تعالی روح مطهر امام شهیدان قدس سره، و همچنین شفای جانبازان را مسئلت می نمایم و امیدوارم همه ی ملت ایران مورد توجهات حضرت ولی الله الاعظم روحی فداه و مشمول دعای مستجاب آن حضرت باشند.

 

 



ارسال نظر


آخرین خبرها