کد خبر: 40615 | زمان مخابره: 14:49:38 - دوشنبه 3 آذر 1393 | بدون نظر | |

بگوویچ: به پیروزی برابر پاس فکر می کنم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره دیدار این تیم برابر پاس همدان گفت: دنیای حرفه ای فوتبال ایجاب می کند که فقط به فکر پیروزی تیم خود باشم.

 به گزارش نشانه نیوز، وینگو بگوویچ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در مورد دیدار روز سه شنبه تیم مس رفسنجان و پاس همدان در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال افزود: بازی مقابل پاس همدان که تیم سابق من بوده برایم، جذابیتی ندارد.

وی اظهار کرد: چند سال در تیم پاس زحمات بسیاری کشیدم و کارهای مفیدی را انجام دادم و این تیم بویژه در سال اولی که از تهران به همدان منتقل شد توانست جایگاه خوبی را به دست آورد.

وی گفت: با وجود زحمات و تلاش های زیاد برای این تیم هنوز مطالبات من را پرداخت نکرده ام.

بگوویچ، تصریح کرد: پاس گذشته کار من است اما در حال حاضر به هیچ چیز جز مس رفسنجان فکر نمی کنم زیرا با این تیم قرارداد دارم و همه تلاش خود را برای دنبال کردن پیروزی های آن انجام می دهم.

وی افزود: تمامی بازی ها در این رقابت ها سخت بوده و خواهد بود و باید در هر بازی فقط به پیروزی فکر و تمرکز تیم را حفظ کنیم.

وی گفت: ۱۶ بازی هنوز تا پایان لیگ باقی مانده و از عملکرد بازیکنان تیم مس رفسنجان رضایت دارم زیرا نفرات خوبی در این تیم دور هم جمع شده اند و در تمرینات برای موفقیت تیم بسیار زحمت می کشند.

سرمربی مس رفسنجان بیان کرد: انگیزه و روحیه بازیکنان تیم ما بسیار بالاست و همه آنها برای رویارویی با پاس همدان آماده هستند.

وی گفت: فقط علی اسکندریان را به دلیل سه اخطاره بودن و محرومیت در اختیار نداریم.

تیم مس رفسنجان در حال حاضر با ۱۶ امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه ب این رقابت ها جای دارد و پاس همدان با ۱۱ امتیاز جایگاه سوم را داراست.

این تیم ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه سه شنبه هفته جاری در ورزشگاه تختی رفسنجان به مصاف پاس همدان می رود.



ارسال نظر


آخرین خبرها