کد خبر: 40612 | زمان مخابره: 14:46:42 - دوشنبه 3 آذر 1393 | بدون نظر | |

دلبستگان به ولایت و کشور باید ۹ دی به صحنه بیایند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر صیانت و حفظ واقعه نهم دی گفت: دلبستگان به نظام جمهوری اسلامی و ولایت و کشور در این روز باید به صحنه بیایند.

به گزارش نشانه نیوز، مهدی صدفی روز دوشنبه در نشست ستاد بزرگداشت نهم دی در استان کرمان، نگاه و رویکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را به برگزاری آیین واقعه نهم دی، تبیینی دانست و گفت: بعد تبلیغی آن هم در مرحله بعد قرار دارد.

وی بیان کرد: آیین ۹ دی باید در راستای وحدت بیشتر مردم باشد لذا دستگاه ها با برنامه ریزی صحیح این امر را تحقق بخشند.رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: دشمن باید بداند که ملت ایران پشتوانه دستگاه دیپلماسی است و از ارزش های خود کوتاه نمی آید.
وی با اشاره به نزدیک شدن به واقعه نهم دی، افزود: ملت ایران به پشتوانه دستگاه دیپلماسی در این روز به میدان می آید.

وی با اشاره به اقدامات و شفاف سازی های نظام و دستگاه دیپلماسی کشور در بحث هسته ای، بیان کرد: در این زمینه هنوز از طرف مقابل با بداخلاقی روبرو هستیم.

وی اظهار کرد: نیاز است ملت ما پشتوانه نظام و نمایندگان و دستگاه دیپلماسی کشور باشد و خواسته های خود را در این زمینه محقق و ارزش های نظام را متجلی کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: دشمن باید بداند که ملت ایران به ولایت و ارزش های نظام و انقلاب پایبند است.

وی نهم دی را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت معرفی کرد و افزود: این روز زمانی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

صدفی با اشاره به فتنه گری دشمنان در واقعه عاشورای سال ۱۳۸۸، اظهار کرد: بصیرت موجب شکل گرفتن حرکت مردم در نهم دی شد.

وی با بیان اینکه ملت ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد توطئه های گوناگون دشمن در ابعاد مختلف به منظور براندازی نظام بوده است، ادامه داد: ترورها، بمب گذاری ها، جنگ تحمیلی، ایجاد تنش بین اقوام مختلف، جریان بنی صدر و غیره از جمله این فتنه هاست.

وی گفت: دشمن در هفتم دی سال ۱۳۸۸ با هدف براندازی نظام، تضعیف و تخریب جایگاه ولایت و ایجاد شکاف و اختلاف بین مردم و مسوولان وارد صحنه شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه دشمن ماه ها برای فتنه دی ۸۸ برنامه ریزی کرده بود، اظهار کرد: این فتنه در عاشورای حسینی کلید خورد که البته اهداف شومی را دنبال می کرد.

وی گفت: فتنه دشمن به بهانه انتخابات ریاست جمهوری با وجود شفاف سازی و تاکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرایند بعد از انتخابات بود.

وی بیان کرد: دشمن از غفلت عده ای نیز در این راستا سوء استفاده کرد.

صدفی با بیان اینکه دشمن می خواست به نوعی ملت را مقابل نظام قرار دهد، تصریح کرد: در این زمان سیستم تبلیغاتی دشمن در دنیا بر این اساس به کار افتاد.

وی با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه نهم دی، گفت: معظم له این فتنه را با فتنه های صدر اسلام و حوادث قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مقایسه کرده اند.

وی به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: ‘حادثه ۹ دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ما است و این حادثه باید حفظ شود.’

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، حرکت و قیام ماندگار ملت ایران را در نهم دی منشاء و مبداء بسیاری از حرکت ها در تاریخ دانست و بیان کرد: ایثار، مقاومت، دفاع از ارزش های نظام و ملت و انقلاب رکن جدا ناشدنی از این ملت است.



ارسال نظر


آخرین خبرها