کد خبر: 40605 | زمان مخابره: 16:15:00 - یکشنبه 2 آذر 1393 | ۱ نظر | |

ابطلال ۲۳۸ فقره گواهینامه در کرمان/ چهار هزار و ۱۴۳ فقره تصادف فوتی در استان رخ داد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان از ابطلال ۲۳۸ فقره گواهینامه در کرمان به دلیل کسب نمره منفی خبر داد.

به گزارش  نشانه نیوز ، سرهنگ مسعود غفوریان  در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: صدور ۴۰ هزار گواهینامه، شماره گذاری ۲۵ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو، نقل و انتقال و تعویض پلاک ۶۰ هزار خودرو و تعویض پلاک پنج هزار موتورسیکلت‌ها از پلاک قدیم به پلاک ملی از جمله اقداماتی است که طی هشت ماه ابتدای سال جاری صورت گرفته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان با اشاره به رسیدگی به هزار و ۷۰۰ مورد اعتراض در خصوص جرائم رانندگی گفت: طی مدت گفته شده گواهینامه ۲۳۸ نفر به دلیل رسیدن به حد نصاب نمره منفی باطل شد.

وی از توقیف چهار هزار و ۱۲۶ دستگاه خودرو به دلیل دارا بودن جرائم بیش از یک میلیون تومان طی مدت گفته شده خبر داد و افزود: طی سال جاری ۱۳ هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو توقیف شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افزایش یافته است.

افزایش ۱۶ درصدی کنترل تخلفات راهنمایی و رانندگی

سرهنگ غفوریان اذعان داشت: طی هشت ماه ابتدای سال جاری از مجموع ۷۷۰ هزار فقره تخلفات استان کرمان ۴۱۲ فقره در زمینه تخلفات حادثه ساز بوده و ۳۵۷ فقره نیز مربوط به سایر تخلفات بوده که با آنها برخورد شده است.

این مسئول از افزایش ۱۶ درصدی کنترل تخلفات راهنمایی و رانندگی در استان کرمان طی هشت ماه سال جاری خبر داد و افزود: در سطح شهرهای کرمان ۷۷ نقطه حادثه خیز شناسایی شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان از وقوع چهار هزار و ۱۴۳ فقره تصادف فوتی طی هفت ماه ابتدای سال جاری خبر داد و اذعان داشت: در این حوادث ۱۱۹ نفر در دم جان سپردند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تعداد فوتی ها در صحنه ۱۷ درصد کاهش یافته است.

۴۶ درصد کشته شدگان تصادفات عابران پیاده هستند

سرهنگ غفوریان بیشترین تصادفات را مربوط به شهرهای کرمان، رفسنجان و سیرجان دانست و اذعان داشت: عامل وقوع ۶۰ درصد از تصادفات موتورسیکلت سوران و ۲۷ درصد عابران پیاده بوده اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان یادآور شد: ۴۶ درصد از کشته شدگان تصادفات در استان کرمان را عابران پیاده تشکیل داده اند




۱ ديدگاه مطلب براي " ابطلال ۲۳۸ فقره گواهینامه در کرمان/ چهار هزار و ۱۴۳ فقره تصادف فوتی در استان رخ داد " ارسال شده است.

  1. sirjany گفت:

    باسلام متاسفانه ارقام تصادفات در استان زیاده انشاالله با رعایت قوانین ومقررات حافظ جان خود ودیگران باشیم

ارسال نظر


آخرین خبرها