کد خبر: 121096 | زمان مخابره: 11:09:43 - یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 | بدون نظر | |

پیش بینی افزایش ابر و بارش‌های رگباری در ارتفاعات کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز، افزایش ابر و بارش‌های رگباری در ارتفاعات این استان پیش بینی می‌شود.

به گزارش نشانه نیوز، مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: از امروز تا پایان هفته، افزایش ابر پدیده غالب جوی است و برای امروز نیز در ارتفاعات استان بارش‌های رگباری را داریم.

وی افزود: از فردا بارش‌ها در سطح استان تقویت می‌شوند و بیشینه بارش ها از روز سه شنبه تا پایان هفته بیشتر مناطق استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: همچنین طی این مدت نیز وزش باد را در سطح استان شاهد هستیم.

سلاجقه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در جیرفت، فیض آباد راور، بافت، رودبار، آرزویی و سیرجان گزارش بارندگی داشته ایم که آرزویی و جیرفت با ۸ ونیم میلی متر بیشترین میزان بارندگی را داشته اند.

وی افزود: شهداد در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتی گراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۸ درجه سانتی گراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۵ درجه سانتی گراد می‌رسد.



ارسال نظر


آخرین خبرها