کد خبر: 42040 | زمان مخابره: 15:06:21 - چهارشنبه 3 دی 1393 | بدون نظر | |

معاون استاندار کرمان: وقف، جایگاه مناسب حضور حداکثری مردم در اقتصاد است

معاون برنامه ریزی استاندار کرمان گفت: وقف، جایگاه مناسبی در اقتصاد مقاومتی است که استفاده حداکثری از حضور و مشارکت مردم در اقتصاد خواهد بود.

 

به گزارش نشانه نیوز  “محمدرضا فتوت” صبح امروز در همایش و نشست تخصصی “وقف و اقتصاد” در کرمان اظهار کرد: بحث های توسعه ای استان کرمان در جهت اقتصاد مقاوتی است و رئوس اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری به سران سه قوه ابلاغ شده است.

 

وی افزود: اقتصاد مقاومتی درون گرا و با نگاه به برون است بدون اینکه به بیرون وابسته باشد، که باید براساس منابع داخلی برنامه ریزی کنیم.

 

فتوت تصریح کرد: تولید، در اقتصاد مقاومتی بحث اصلی است و همچنین بر مشارکت حداکثری مردم تاکید شده که باید با برنامه ریزی، بتوانیم از مشارکت همه مردم استفاده کنیم.

 

وی بیان کرد: وقف، جایگاه مناسبی در این زمینه است که استفاده حداکثری از حضور و مشارکت مردم در اقتصاد خواهد بود و باید از امکانات و ظرفیت های حوزه وقف برای اقتصاد استان استفاده کنیم.

 

معاون استاندار کرمان تاکید کرد: همه اتفاق نظر داریم که باید با حضور حداکثری مردم و با سنت حسنه وقف در توسعه استان، سرمایه گذاری ها و بالابردن بهره وری موقوفات گام برداریم.

 

در ادامه این نشست «جعفر رودری» مدیرکل بودجه استانداری کرمان گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری «اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی که به یک ملت اجازه می دهد حتی در شرایط فشار هم رشد و شکوفایی خود را داشته باشد».

 

وی افزود: خط راهبردی مقام معظم رهبری برای کشور مسئله رشد اقتصادی و ثروت ملی و عدالت اجتماعی است و تاکید می کنند«هر روش، نسخه و توصیه اقتصادی که این دو هدف را تامین کند، مقبول است».



ارسال نظر


آخرین خبرها