کد خبر: 46979 | زمان مخابره: 14:56:55 - شنبه 5 اردیبهشت 1394 | بدون نظر | |

فروپاشی خانواده تحت تاثیر ماهواره

رئیس دادگستری شهرستان منوجان گفت: طبق آمار موجود در دادگستری ها برخی از طلاق ها تحت تاثیر برنامه های مبتذل شبکه های ماهواره ای هستند که اثر مخربی بر کانون خانواده دارد.

به گزارش  نشانه نیوز،  حسین شکوهی نسب رئیس دادگستری شهرستان منوجان در سخنرانی در جمع دانش آموزان ودبیران شهرستان منوجان به بررسی آسیبهای شبکه های ماهواره ای، اجتماعی و تلفن های همراه پرداخت و گفت: استفاده ناصحیح از فناوری های نوین نظیر تلفن همراه، اینترنت به عنوان یک تهدید جدید برای نوجوانان علی الخصوص دختران محسوب می شود.
وی افزود: اولین گام ارتباط های نامشروع ازطریق تلفن همراه می باشد، که ارتباط تصویری و عکس را تسهیل کرده که به عنوان یک حربه وتهدید به افشای اسرار جهت سوءاستفاده های جنسی مورد بهره برداری قرار می گیرد که قابل کنترل وجبران نیست.
این مقام قضائی افزود: طبق آمار ها بسیاری از ازدواج هایی که آغاز ازدواج زوجه از طری شبکه های اجتماعی صورت می پذیرد نهایتا منجر به طلاق گردیده است.
شکوهی نسب پیرامون جنگ نرم دشمن از طریق شبکه های ماهواره ای، وآسیبهای آن تصریح کرد: سریال هایی که ازطریق ماهواره پخش می شود بی بند و باری بالاخص در عرصه روابط خانوادگی اشاعه میدهند.
رئیس دادگستری شهرستان منوجان تاکید کرد: باید حریمهای شرعی را رعایت کنیم و و از طریق آموزش روش استفاده صحیح از وسایل ارتباط جمعی بخ نوجوانان داده شود.

انتهای پیام/

 



ارسال نظر


آخرین خبرها