کد خبر: 47730 | زمان مخابره: 14:47:44 - سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 | بدون نظر | |

مسابقات استانی «دومینو» در دانشگاه پیام‌نور کرمان آغاز شد

نخستین دوره مسابقات «دومینو» در سطح دانشگاه‌های استان کرمان با حضور ۱۰ تیم در دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان ‌آغاز شد.

خبرگزاری فارس: مسابقات استانی «دومینو» در دانشگاه پیام‌نور کرمان آغاز شد

به گزارش  نشانه نیوز، نخستین دوره مسابقات «دومینو» در سطح دانشگاه‌های استان کرمان، صبح امروز‌ با حضور ۱۰ تیم در دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان ‌آغاز شد.

محمود فرهادیان سرپرست دانشگاه پیام‌نور مر‌کز کرمان در افتتاحیه این مراسم اظهار داشت: برگزاری مسابقات برگزاری در سطح دانشگاه می‌تواند زمینه رشد خلاقیت‌های و بروز استعدادهای دانشجویان را فراهم کند.

وی با تاکید بر مورد توجه قرار دادن سه اصل تحصیل، تهذیب و ورزش که از سوی مقام معظم رهبری عنوان شده است، افزود: برگزاری مسابقات ورزشی استانی دانشجویان موجب انتقال تجارب ورزشی و دلگرمی و تشویق بدنه دانشجویی دانشگاه‌ها برای حضور در فعالیت و مسابقات ورزشی کشوری می‌شود.

فرهادیان گفت: نخستین دوره مسابقات «دومینو» در سطح دانشگاه‌های استان کرمان‌ از امروز به مدت دو روز و به منظور ایجاد و توسعه خلاقیت و پرورش قوای ذهنی دانشجویان در دانشگاه پیام‌نور کرمان برگزار می‌شود.

سرپرست دانشگاه پیام‌نور مر‌کز کرمان تصریح کرد:‌ ایجاد روحیه مشارکت و کار گروهی در دانشجویان، کمک به ظهور و شکوفایی ابتکار و خلاقیت ایجاد رقابتی مفید و سالم و ایجاد بستر مناسبی در جهت شکوفایی استعدادهای هنری دانشجویان ‌از اهداف اصلی این مسابقات است.

 در این مسابقات ۱۰ تیم از دانشگاه‌های پیام‌نور‌، آزاد ‌و شهید باهنر کرمان حضور دارند و به مدت دو روز به رقابت می‌پردازند.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها